تیم ملی فوتبال ایران در دومین مسابقه دوستانه سه‌شنبه در ترکیه به مصاف تیم مالی خواهد رفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازتیم ملی فوتبال ایران  سه‌شنبه در دومین مسابقه تدارکاتی خود در ترکیه به مصاف تیم مالی می‌رود. مسابقه‌ای که شایعه لغو آن بخاطر 5 بازیکن کرونایی در تیم مالی منتشر شد. تیم ملی در مسابقه اول مقابل ازبکستان بازی قابل قبولی از خود ارایه داد. تیم ملی با دراگان اسکوچیچ تغییر چهره داده است دیگر خبری از بازیکنان همیشگی چون اشکان دژاگه و مسعود شجاعی نیست و نفرات جوان‌تر و جدیدتر جای آنها را گرفته‌اند.
تیم ملی مقابل ازبکستان در فاز هجومی خوب ظاهر شد و مثلث طارمی، سردار آزمون و علی قلی زاده همکاری مناسبی با هم داشتند. مشکل اصلی در خط دفاع بود. جایی که ازبکستان دو بار توپ را به تیرک دروازه ما کوبیدند و یک گل هم زدند تا هشدارهای لازم به سرمربی جدید تیم ملی داده شود. ملی پوشان ایرانی برای شکست دادن بحرین و عراق در مقدماتی جام جهانی آماده می‌شوند و در دیدار با چنین تیم‌های چغری داشتن خط دفاعی نفوذ ناپذیری یکی از اولویت‌ها خواهد بود.
مالی تیمی  قدرتمند با بازیکنان با کیفیت است. هرچند ابتلا 5 بازیکن این تیم به کرونا باعث شد که این تیم مقابل غنا با 15 بازیکن بازی کند و فقط دو تعویض داشته باشد. تیم ملی مالی را می‌توان به نوعی تیم منتخب باشگاهی فرانسه نامید! اکثر بازیکنان مالی لژیونر هستند که بیشتر آنها در باشگاه‌های فرانسوی توپ می‌زنند.بازیکنانی که در تیم‌های رن فرانسه، متز فرانسه، ویتوریا ستوبال پرتغال، لانس فرانسه(۲)، آنژه فرانسه، لایپزیش آلمان، رمس فرانسه، استراسبورگ فرانسه، نانت فرانسه(۲)، ساوتهمپتون انگلیس و هاتای اسپور ترکیه بازی می‌کنند.
مالی حریفی قدرتمند برای تیم ملی ایران محسوب می‌شود و ملی پوشان و همچنین کادرفنی ایران در این مسابقه محک جدی می‌خورد. قطعا نتیجه این بازی به هیچ عنوان برای فوتبال ایران اهمیتی ندارد اما عملکرد بازیکنان در میدان و نحوه بازی آنها مقابل تیم قدرتمند می‌تواند نتایج خوبی برای ملی پوشان به همراه داشته باشد. اسکوچیچ در این مسابقه می‌تواند عملکرد بازیکنانش را زیر فشار حملات حریف مورد ارزیابی قرار بدهد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴