تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۷۴
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: درخواست تنظیم بازار میوه شب عید را با ذخیره‌سازی 30 تا 40هزار تن مرکبات ارائه دادیم که درصورت تعیین تکلیف به‌نفع خود باغداران است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسینقلی قوانلو درباره وضعیت بازار مرکبات باتوجه به آغاز برداشت محصول در باغ‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاردر شهرستان ساری، اظهار کرد: درخواست تنظیم بازار میوه شب عید را با ذخیره‌سازی ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرکبات ارائه دادیم که درصورت تعیین تکلیف به‌نفع خود باغداران است.
وی افزود: اگر درحال حاضر که باغداران درحال برداشت محصولات خود هستند تعیین تکلیف شوند به نفع باغداران است؛ چرا که درحال حاضر محصولات دست باغداران است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: سال گذشته که بحث ذخیره‌سازی و تامین میوه شب عید در دستور کار قرار گرفت ازنظر قیمتی به نفع باغداران شد که امیدواریم امسال این موضوع زودتر تعیین تکلیف شود.
این مسؤول با اشاره به ذخیره‌سازی محصول مرکبات در پایانه روماک، خاطرنشان کرد: در این پایانه نیز پیش‌بینی ذخیره‌سازی تا بیش از ۱۰۰هزار تن محصول را داریم تا فصل برردشت دخیره سازی کنیم.
قوانلو در پایان گفت: درصورت تامین بازار شب عید و ذخیره‌سازی محصولات در پایانه روماک از نظر قیمتی به نفع باغداران خواهد شد که باید تعیین تکلیف شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما