کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت جدی و عمل‌گرایانه دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری

21 مهر 1399 ساعت 10:30

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان به‌صورت جدی و عمل‌گرایانه به بحث تولید و اشتغال ورود پیدا کرده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی دادگستری استان اردبیل، ناصر عتباتی شامگاه گذشته در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه گذاری اظهار کرد: در این جلسه به سه پرونده مهم در حوزه گردشگری، تفریحی و تولیدی رسیدگی شد.
وی افزود: پرونده اول مربوط به طرح گردشگری و آب‌درمانی واقع در لاهرود و پرونده دوم مربوط به پیست اسکی اندبیل خلخال و پرونده سوم مربوط به طرح فراورده‌های دامی و لبنی در شهرستان پارس‌آباد بود که مشکلات آنان با حضور مسؤولان و مدیران دستگاه‌های متولی بررسی شد.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان داشت: مساعدت‌ها و همکار‌های قانونی نسبت به حل مشکلات آنان انجام گرفت.
وی تصریح کرد: در طول سال جدید به مشکلات ۲۴ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری رسیدگی شده و دستورات لازم برای حل مشکلات آنان صادر شده است.
رئیس کل دادگستری استان اذعان داشت: دستگاه قضایی استان به‌صورت جدی و عمل‌گرایانه به بحث تولید و اشتغال ورود پیدا کرده و در کنار کارآفرینان و مسؤولان نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای رونق تولید و اشتغال که مسلماً نقش بسیار موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت تلاش می‌کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439260

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439260/حمایت-جدی-عمل-گرایانه-دستگاه-قضایی-سرمایه-گذاری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com