تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۵۳
مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنان ذوب‌آهن بودند که به راحتی به تیم‌های پرطرفدار لیگ برتری پیوستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ روز گذشته مشخص شد که مهدی مهدی‌پور بازیکن فصل گذشته ذوب‌آهن با عقد قراردادی به صورت رسمی به استقلال تهران ملحق شده است.
پیش از مهدی‌پور نیز، احسان پهلوان و دانیال اسماعیلی‌فر بازیکنان فصل قبل ذوب‌آهن به ترتیب به پرسپولیس و سپاهان پیوسته بودند؛ معراج اسماعیلی‌، وفا هخامنش، محمد نژادمهدی و رحیم ذهیوی نیز دیگر بازیکنان جدا شده از ذوب‌آهن هستند.
اما قضیه سه بازیکن سابق ذوب‌آهن یعنی اسماعیلی‌فر، پهلوان و مهدی‌پور جالب و ناراحت‌کننده است؛ این سه بازیکن در میانه فصل هفدهم برای گذراندن خدمت سربازی از ذوب‌آهن جدا و راهی تراکتور تبریز شدند.
سه بازیکن سرباز ذوب‌آهن که در شرایط بسیار خوبی بوده و از مهره‌های کلیدی ذوب‌آهن محسوب می‌شدند، به راحتی دست ذوب‌آهن را در یک فصل مهم در پوست گردو گذاشتند، فصلی که ذوب‌آهن در پایان عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.
بعد از این‌که سربازی این 3 بازیکن به پایان رسید و یک فصل و نیم بسیار تأثیرگذار را در تراکتور پشت سر گذاشتند، سعید آذری مدیر عامل وقت باشگاه ذوب‌آهن تلاش بسیار زیادی کرد تا این بازیکنان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در کنار ذوب‌آهن باشند و همچنین برای فصل نوزدهم عصای دست علی‌رضا منصوریان، سرمربی وقت ذوب‌آهن شوند.
پیش از شروع فصل نوزدهم نیز تیم‌های زیادی خواهان جذب پهلوان، اسماعیلی‌فر و مهدی‌پور بودند و حتی خود این بازیکنان نیز بدشان نمی‌آمد که از ذوب‌آهن جدا شوند اما سعید آذری رضایت‌نامه این بازیکنان را صادر نکرد تا در فصل نوزدهم نیز در جمع سبز‌پوشان باشند.
از بد ماجرا فصل نوزدهم برای ذوبی‌ها با حواشی و اتفاقات ناگوار متعدد و پی در پی همراه بود و نتایج هم چنگی به دل نمی‌زد و در پایان ذوب‌آهن با کسب ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.
حواشی و اتفاقات عجیب ذوب‌آهن سبب شد بازیکنان خوب و تأثیر‌گذار ذوب‌آهن خیلی زود به فکر جدایی از این تیم باشند و اسماعیلی‌فر و پهلوان در همان روز‌های ابتدایی فصل نقل و انتقالات به سپاهان و پرسپولیس پیوستند و مهدی‌پور نیز با کمی تأخیر بالاخره استقلالی شد.
جدایی این ۳ بازیکن در حالی بود که با ذوب‌آهن قرارداد داشتند اما به دلیل مشکلات در پرداخت‌ها امکان فسخ قرارداد داشتند و به همین راحتی از ذوب‌آهن جدا شدند تا هیچ پولی دست ذوب‌آهن را برای صدور رضایت‌نامه نگیرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴