کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محققان: کرونا سه برابر بیشتر از آنفلوانزا منجر به مرگ شد

21 مهر 1399 ساعت 9:00

ارقام رسمی نشان می‌دهد که کووید ۱۹ در سال جاری سه برابر آنفلوانزا و ذات الریه منجر به مرگ افراد شده است.


به گزارش بلاغ به نقل ازدیلی‌میل، ارقام رسمی نشان می‌دهد که کووید ۱۹ در سال جاری سه برابر آنفلوانزا و ذاتالریه منجر به مرگ افراد در انگلیس شده است. 
برهمین اساس بیماری کووید ۱۹، در ژانویه تا آگوست سال جاری علت اصلی مرگ در ۴۸ هزار و ۱۶۸ نفر ذکر شده است؛ اما آنفلوانزا در همین مدت باعث مرگ ۳۹۴ نفر و ذاتالریه نیز منجر به مرگ ۱۳۶۱۹ نفر شده است.
آمار رسمی نشان می‌دهد، مرگ ناشی از آنفلوانزا و ذاتالریه هفت برابر کمتر از میانگین پنج ساله آنها بوده است.
اطلاعات رسمی که امروز پیش از برنامه دولت انگلیس برای تشدید محدودیت‌ها به منظور جلوگیری از موج دوم ویروس منتشر شد حاکی از آن بود، ویروس کرونا  امسال سه برابر آنفلوانزا و ذات الریه افراد را به کام مرگ کشانده است.
طبق گزارش اداره آمار ملی (ONS) انگلیس، کوید -۱۹ به عنوان علت اصلی مرگ  ۴۸۱۶۸ نفر در انگلیس و ولز بین ژانویه و اوت ذکر شده است.
کارشناسان بار دارند، بدن اعمال قرنطینه و محدودیت ممکن بود، کووید ۱۹ منجر به مرگ چند ده هزار نفر دیگر شود.
این گزارش پس از آن منتشر شد که دونالد ترامپ ادعا کرد ویروس کرونا بسیار کشنده‌تر از آنفولانزاست و از آمریکایی‌ها خواست «زندگی با این بیماری» را یاد بگیرند؛ البته ادعاهای وی بلافاصله توسط کارشناسان رد شد و فیس بوک و توئیتر با هشدار نسبت به پست رئیس جمهور آمریکا، آن را گمراه‌کننده دانستند.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439251

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439251/محققان-کرونا-سه-برابر-بیشتر-آنفلوانزا-منجر-مرگ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com