کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب از 26 مهرماه

21 مهر 1399 ساعت 8:30

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب از 26 مهرماه خبر داد و گفت: طرح «پاییزه کتاب ۹۹» از دوشنبه پنجم آبان تا دوشنبه دوازدهم آبان به مدت هشت روز به صورت همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی‌های عضو طرح برگزار می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازمحمود علیمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در زنجان از آغاز ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب در زنجان از 26 مهرماه خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام طرح پاییزه کتاب از 26 مهرماه در زنجان آغاز و تا دوم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.
معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طرح «پاییزه کتاب ۹۹» از دوشنبه پنجم آبان تا دوشنبه دوازدهم آبان به مدت هشت روز و همزمان با سراسر کشور در کتابفروشی‌های عضو طرح برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کتابفروشی‌هایی که در طرح تابستانه کتاب 99 شرکت داشتند، برای حضور در طرح پاییزه می‌توانند به پنل کاربری خود مراجعه و شرایط شرکت در طرح پاییزه را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند، گفت: کتابفروشی‌هایی که در طرح تابستانه مشارکت نداشتند نیز برای شرکت در طرح پاییزه می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنت  tarh.ketab.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
علیمحمدی با بیان اینکه در این دوره از طرح فروش ویژه کتاب سقف مجاز برای هر خریدار افزایش ۲۵ درصدی دارد، گفت: در این دوره هر خریدار می‌تواند تا سقف ۲۰۰ هزار تومان کتاب بخرد.
وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای چنین طرح‌های موقتی گسترش فرهنگ کتابخوانی و استفاده از ظرفیت کتابفروشی‌های محلی است، گفت: با توجه به یارانه اختصاص یافته و واریز به موقع آن پیش‌بینی می‌شود، کتابفروشان مشارکت خوبی در آن داشته باشند.
معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در طرح تابستانه کتاب فقط هفت کتابفروشی از ۴۰ کتابفروشی زنجان در طرح تابستانه مشارکت کردند، افزود: طبق برآورد انجام شده میزان خرید زنجانی‌ها در طرح تابستانه ۱۶۳ میلیون تومان بود و برای اجرای این طرح ۳۰ میلیون تومان یارانه هم پرداخت شد.
وی گفت: در طرح پاییزه کتاب ۹۹ به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه از سوی کتابفروشی‌ها رعایت خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 439248

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/439248/آغاز-ثبت-نام-طرح-پاییزه-کتاب-26-مهرماه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com