تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۴۷
مسوول جمعه‌های جهادی هدف از راه‌اندازی جمعه‌های جهادی را خدمت‌رسانی به مردم و محرومین خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشیخ محسن سروی در گفت‌وگو با خبرنگار در مشهد هدف از راه‌اندازی جمعه‌های جهادی را خدمت‌رسانی به مردم و محرومین دانست و گفت: ما در جبهه‌های جهادی به ساخت مسجد و بازسازی منازل نیازمندان می‌پردازیم و هدفمان در نگاه عمومی خدمت‌رسانی به مردم و محرومین است.
مسوول جمعه‌های جهادی اظهار کرد: طرح جمعه‌های جهادی را با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمان به خدمت جهادی داده بودند، شروع کردیم.
وی عنوان کرد: در طرح جمعه‌های جهادی ۶ ماه است که در منطقه بش‌ساروق در هفت کیلومتری مشهد مشغول ساخت پروژه مسجد حضرت زهرا(س) هستیم.
سروی افزود: تا به حال در آق قلا سه منزل از منازل برادران اهل سنت نیازمند را بازسازی کرده‌ایم و همچنین در کنارک یک منزل ساخته و سه منزل و یک مسجد اهل سنت آن منطقه را نیز بازسازی کرده‌ایم.
مسوول جمعه‌های جهادی ادامه داد: در این طرح برق‌کشی بیش از ۱۰۰ منزل روستایی و لوله‌کشی حدود ۸۰ منزل روستایی در منطقه کهیر که ۱۰۰ درصد آنها اهل سنت هستند، اجرا کرده‌ایم.
وی در پاسخ به محل تامین هزینه‌های این طرح گفت: هزینه‌ها توسط مردم تأمین می‌شوند.
سروری در خصوص شناسایی افراد نیازمند اظهار کرد: این افراد توسط معتمدین به ما معرفی می‌شوند و سپس ما تیم کارشناسی خودمان را برای بازسازی برای بازدید به آن محل می‌فرستیم.
وی متذکر شد: نیروهای گروه جهادی ما بین ۵ تا ۱۰ نفر متغیر هستند و نیروهای مردمی روستایی نیز بین ۳۰ تا ۴۰ نفر پای کار هستند.
مسوول جمعه‌های جهادی در خصوص دیگر فعالیت‌های جهادی این گروه از روحانیون بیان کرد:: در دی، بهمن و اسفندماه سال گذشته تیمی حدوداً ۱۰۰ نفره از دوستان جهادی را به منطقه سیل‌زده و فوق محروم سیستان و بلوچستان، شهر کنارک برای خدمت جهادی به سیل‌زدگان و محرومین اعزام کرده‌ایم.
وی افزود: تیم‌های متخصص معمار، تاسیسات، برق، گاز، فنی، در برهه‌های زمانی ۵ تا ۱۰ روزه مشغول به خدمت‌رسانی بوده‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴