فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد

توزیع 650 بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۳۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود از تهیه و توزیع 650 بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان خبر داد.
۰
plusresetminus
توزیع 650 بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان
به گزارش بلاغ، جعفر اصغری در مراسم توزیع 650 بسته لوازم التحریر در سالن 9 دی سپاه میاندورود، اظهار کرد: در کمک به محرومین، نهادهایی مانند بهزیستی و کمیته امداد باید وارد عمل شوند اما همواره سپاه در کنار این نهادها و در کنار همه کسانی که در کشور در حال کمک به محرومین هستند سردمداری در این موضوع بوده است.

وی بیان کرد: ساخت 54 واحد مسکن محرومین در چند سال گذشته که بیش از دو میلیارد هزینه شد از آورده خیرین و گروه‌های جهادی بوده است که پای کار آمدند و در این مسیر کار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، خاطرنشان کرد: امروز 650 سبد با همکاری آموزش و پرورش و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تهیه و این را به محرومین و دانش آموزانی که محسن هستند و در این ایام فشار اقتصادی ناشی از کرونا باعث شد که در زمینه سبد تحصیلی نتوانند بعضی از وسایلشان را خریداری کنند اهدا می‌شود.



اصغری با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه به مناسبت 28 صفر، تصریح کرد: نگاه بر این است که مسیر ادامه داشته باشد و در هفته بسیج، دهه فجر و مناسبت‌های مختلف این کمک‌ها را داشته باشیم.

حسینعلی علیجانی رئیس آموزش و پرورش میاندورود نیز در این مراسم با بیان اینکه بیماری کرونا سراسر دنیا را گرفته و علاوه بر آن کشور ما در محاصره اقتصادی قرار گرفته است، افزود: با استفاده ظرفیت‌های داخلی و توان مردمی و مشارکت همه اقشار کشور با وجود تمام فشارها باید این فضا را مدیریت کنیم.



علیجانی گفت: همه باید کمک کنیم که مردم در رفاه و آسایش باشند و هر چه برای آموزش و پرورش و آگاهی بخشی به بچه‌ها و برای تربیت نسل آینده کمک کنیم قطعا در آینده سودش به نفع خود ما خواهد شد.

وی اظهار کرد: کاری که دوستان سپاه انجام دادند هم جای ستایش دارد و هم جای شکر که در آینده افرادی تربیت خواهند شد که به کمک این لوازم التحریر هر چند کوچک باشد حرکت‌های بزرگی در آینده اتفاق خواهد افتاد که ممکن است هزاران حرکت از دل این یک حرکت کوچک اجتماعی ما به‌وجود بیاید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴