تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۹۲۲۸
بنا بر اعلام خبر افزایش قیمت بلیت هواپیما از ابتدای آبان‌ماه، مدیرکل فرودگاه‌های مازندران و مدیر یکی از شرکت‌های هواپیمایی فعال در استان، از لغو این اطلاعیه خبر دادند و لذا در صورت پیش خرید احتمالی مسافران با نرخ جدید، مابه‌التفاوت عودت داده خواهد شد.
۰
plusresetminus
نرخ بلیت شرکت‌های هواپیمایی مازندران تغییری نداشته است/مابه‌التفاوت به مسافران عودت داده می‌شود
به گزارش بلاغ، طی چند روز اخیر اعلام خبر افزایش قیمت بلیت هواپیما (از اول آبان ماه 99) به بهانه مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص الزام ایرلاین‌ها به استفاده حداکثری از 60 درصد ظرفیت صندلی‌های پروازی و البته نوسانات نرخ دلار، گلایه‌های گسترده مردمی و همچنین واکنش‌های مسئولان و نمایندگان کشوری را در پی داشته است.

 در نرخ‌نامه جدید بلیت پروازهای داخلی، نرخ های جدید سقف و کف بلیت پروازهای داخلی مشخص شده است که بر این اساس برای نمونه، سقف نرخی مسیر کیش – ساری نیز یک میلیون و 915 هزار و 800 تومان و کف قیمتی این مسیر 740 هزار تومان تعیین شده است!

خوشبختانه با داغ شدن واکنش‌ها به افزایش چند برابری قیمت بلیت‌های هوایی، محمد اسلامی  وزیر راه و شهرسازی نیز در واکنش به اعلام شرکت‌های هواپیمایی کشور در خصوص افزایش قیمت‌ بلیت هواپیما به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پی شیوع ویروس کرونا و جبران خسارات ناشی از نوسانات ارزی در تامین هزینه‌ها، تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم شرکت‌های هواپیمایی به بهانه این که خود تشخیص می‌دهند، افزایش قیمت بلیت هواپیما داشته باشند.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران: بعید می‌دانم افزایش قیمتی اتفاق بیفتد

سعدالله وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در خصوص افزایش قیمت بلیت‌های هوایی در پروازهای شرکت‌های هواپیمایی فعال در مازندران به خبرنگار ما گفت: تا این لحظه، هیچ یک از شرکت‌های فعال هواپیمایی در مازندران، نرخ جدیدی را اعلام نکرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اعلام وزیر راه و شهرسازی، که این افزایش قیمت‌ها منتفی است، بعید می‌دانم افزایش قیمتی اتفاق بیفتد.


مدیرکل شرکت هواپیمایی ایران‌ در مازندران: تا این لحظه افزایش قیمت، ملغی است

حمیدی مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مازندران در این باره به خبرنگار ما گفت: تاکنون هیچ تغییر نرخی در قیمت بلیت‌های پروازی شرکت‌های هواپیمایی فعال در مازندران داده نشده است.

وی افزود: این درخواست از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد تایید قرار نگرفت و تا این لحظه، منتفی اعلام شده است.

مدیرکل شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر (هما) در مازندران، خاطرنشان کرد: بنا بود تا نرخ‌های جدید از ابتدای آبان‌ماه در تمامی پروازهای داخلی شرکت‌های هواپیمایی کشور، اجرا شود که تاکنون با اعلام وزیر، ملغی شده است.

حمیدی متذکر شد: اگر مسافری، بلیتی را با نرخ جدید از شرکت‌های هواپیمایی خریداری کرده باشد، مابه‌التفاوت به او عودت داده می‌شود.

وی متذکر شد: تمامی پروازها با ظرفیت کامل کرونایی با استقبال مطلوب مسافران در حال انجام است.

مدیرکل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مازندران یادآور شد: نرخ بلیت‌ها بر اساس کلاس پروازهای مسافری متفاوت است و عموما بلیت‌ها از حدود 300 هزار تومان آغاز و بسته به کلاس پروازی، هر کلاس با کلاس پروازی دیگر حدود 40 هزار تومان تفاوت قیمت دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷