تاریخ انتشارجمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
کد مطلب : ۴۳۹۰۱۸
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بدعهدی آمریکا علیه ملت ایران تمام‌شدنی نیست، گفت: اگر سوابق آمریکا را بدانیم نباید با لبخند مقامات آمریکایی فریب بخوریم
۰
plusresetminus
بدعهدی آمریکا علیه ملت ایران تمام‌شدنی نیست/لزوم تقویت تولیدات داخلی برای مقابله با توطئه‌های اقتصادی
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی ساری اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، توفیق زیارت سالار شهیدان امسال نصیب ملت ایران نشده بود، اما مراسم اربعین حسینی در ایران اسلامی با وضعیت شایسته و مطلوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مردم با رعایت دقیق مسائل بهداشتی ویروس کرونا را می توانند ریشه کن کنند، ابراز امیدواری کرد مراسم دهه پایانی صفر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شود.

امام جمعه ساری همچنین با اشاره به نامگذاری دهه آخر صفر به نام دهه وقف و با تاکید بر جدی‌گرفتن وقف به عنوان صدقه جاریه، افزود: انسان باید بخشی از سرمایه خود را به عنوان وقف برای پیشبرد این جریان به‌کارگیری کند.

این مسئول با اشاره به روز جهانی نابینایان و روشندلان افزود: این افراد استعداد‌های بالقوه‌ای دارند و مسئولان باید برای بروز استعداد‌های آنان بیشتر تلاش کنند.

محمدی لائینی با اشاره به در پیش بودن روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی گفت: ریشه بسیاری از بلایای طبیعی نامهربانی مردم با طبیعت است بنابراین باید شرایط طبیعی و اکوسیستم را حفظ کنیم.

امام جمعه ساری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: برای مقابله با توطئه‌های اقتصادی استکبار، بهترین راه تقویت تولیدات داخلی و حمایت از کالا‌های ایرانی است.

وی با بیان اینکه بدعهدی آمریکا علیه ملت ایران تمام‌شدنی نیست، افزود: اگر سوابق آمریکا را بدانیم نباید با لبخند مقامات آمریکایی فریب بخوریم بلکه باید نسل جوان را با جنایت های گذشته استکبار آشنا کنیم تا بتوانند توطئه‌های آمریکایی را خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نباید همانند گذشته فریب لبخندهای آمریکا در مذاکرات برجام را خورد و اینکه ما به تعهدات خود عمل کنیم و آمریکا از آن خارج شود نوعی بدعهدی است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴