تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۳
کد مطلب : ۴۳۸۹۶۳
جمعی از نخبگان و فعالان مردمی حوزه حجاب و عفاف خطاب به معاون سیمای سازمان صدا و سیما عنوان کردند: شجاعانه مقابل برنامه‌های ضد حجاب و تعالی زن بایستید.
۰
plusresetminus
نامه 200 فعال حوزه حجاب به مدیر تلویزیون

به گزارش بلاغ، در این نامه که به امضای 200 نفر از نخبگان و فعالان مردمی حوزه حجاب و عفاف رسیده، خطاب به سیدمرتضی میرباقری، با ‌اشاره به طرح آمار ‌اشتباه در حوزه حجاب در یکی از برنامه‌های سیما، آمده است: در عوض القای سیاه‌نمایی و نمایش غیرواقعی وضعیت زنان، به چهل سال درخشش بانوان این سرزمین در مسیر رشد و آزادی و کرامت آنها اشاره می‌شد و حضور اجتماعی و صعود چهل ساله آنان که در سایه‌سار حجاب و عفت زنان این سرزمین که نظام اسلامی بستر آن را فراهم کرده است، تبیین می‌گردید؟ درخششی که امثال به اصطلاح روشنفکرنماها و کارشناسان زاویه‌دار از انقلاب برگشته و شبه اپوزیسیون چشم دیدن و زبان گفتن آن را ندارند.

چگونه است فرزندان و برنامه‌های انقلابی به کوچک‌ترین خطا یا موضع‌گیری مخالف مزاج مدیران (حتی خارج از قاب آنتن)، از رسانه ملی حذف می‌شوند اما حاتم بخشی از جیب فرهنگ و ارزش‌ها تمامی ندارد؟! اگر غرور مدیریتی و انتقادناپذیری‌ها را کنار بگذاریم قطعاً با بصیرت خواهیم دریافت که هیچگاه بازی در زمین دشمن به نفع ما تمام نشده است.

برای حل مسئله حجاب و ارتقاء آن لازم نیست به سرهنگ‌ها بتازید! بلکه باید پاسخ وضعیت فعلی را از سازمان‌ها و ارگان‌های عریض و طویل فرهنگی و حقوقدانانی جویا شوید که وضع موجود حاصل برنامه‌های زاویه‌دار هنری و فرهنگی آنهاست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰