کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

٢۴ ساعت پس از برکناری شهردار

جایگزین موقت شهردار نکا انتخاب شد/ موسی خلیلی سوار بر جایگاه سرپرست

14 مهر 1399 ساعت 21:37

درحالی که عزل سیدمهدی احمدی از سمت شهردار نکا از روز گذشته با حواشی و واکنش‌هایی در محافل خصوصی و عمومی این شهرستان همراه بوده و گمانه‌زنی‌ها از به حاشیه رفتن شورا و شهرداری پس ازاین اتفاق حکایت داشت، شورای شهر نکا به سرعت با تعیین سرپرست جدید پرونده شهردار سابق در این شهر را بست.


به گزارش بلاغ، شورای اسلامی شهر نکا پس از عزل سیدمهدی احمدی از سمت شهردار نکا، در جلسه‌ای فوق‌العاده‌ای که در فاصله ٢۴ ساعت برگزار کرد، با اکثریت آرا موسی خلیلی را به عنوان سرپرست جدید شهرداری نکا برگزید.

خلیلی از پرسنل شهرداری نکا و معاون فنی و عمرانی شهرداری در دوره قبل بوده که از امروز در جایگاه سرپرست شهرداری نکا باید به مدیریت امور و عبور فضای خدمات در شهر از حالت رکود به فعال اهتمام ورزد.

سرپرست شهرداری برای مدت سه ماه تا زمان انتخاب شهردار جدید از سوی شورای شهر، مسئولیت رسیدگی به امور شهرداری را بر عهده خواهد داشت تا خللی به روند کارها در شهرداری وارد نشود.

جلسه فوق‌العاده شورای شهر نکا از بعدازظهر دوشنبه ١۴ مهرماه ٩٩ آغاز شد و پس چند ساعت ساعت بحث و بررسی گزینه‌های مختلف توسط اعضا، سرانجام شورا از میان دو گزینه نهایی باقیمانده به مهندس موسی خلیلی برای سرپرستی شهرداری رسیدند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شهردار جدید به سرعت در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت و پس از بررسی گزینه‌های داخل و خارج شهرداری، شهردار جدید انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 438932

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438932/جایگزین-موقت-شهردار-نکا-انتخاب-موسی-خلیلی-سوار-جایگاه-سرپرست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com