تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۸۸۸۱
رئیس اداره صمت فریدونکنار از پلمب ۱۲۰ واحد صنفی متخلف شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
پلمب ۱۲۰ واحد صنفی متخلف شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فریدونکنار
اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا که از اسفند ماه سال گذشته کشور را درگیر کرده بود، اداره صمت فریدونکنار نسبت به اجرای گشت مشترک با سایر دستگاه‌های شهرستان، نظارت بر داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی، واحدهای صنفی خبازی و سایر صنوف اقدامات جدی را انجام داد.
 
وی با اشاره به اینکه الزام به نصب کد سلامت برای واحدهای صنفی همچنان مهم بوده و عدم نصب آن تخلف محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: در طول هفت ماه گذشته از بیماری کرونا، توسط اتاق و بسیج اصناف فریدونکنار بیش از ۳۰ هزار عدد ماسک، پنج هزار عدد دستکش، ۱۳ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده بین واحدهای صنفی و مراجعه کنندگان توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار تصریح کرد: همچنان پیگیر تامین محلول ضدعفونی کننده برای شهرستان هستیم و با رایزنی‌های صورت گرفته از مسئولان استانی دریافت محلول ادامه دارد و به میزان کافی در فریدونکنار موجود بوده که جای هیچ نگرانی نیست.

اسماعیلی با قدردانی از اقدامات سپاه و بسیج در امر مقابله با بیماری کرونا گفت: با تحویل پارچه و کِش به واحد بسیج خواهران تعداد زیادی ماسک تهیه و بین گروه‌های هدف توزیع شد.

وی ادامه داد: مبلغ ۵۹۷ میلیون تومان از سوی بسیج اصناف برای خرید تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار اهدا شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون سه هزار و ۳۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی انجام و ۱۲۷ پرونده تخلف به ارزش ۵۰ میلیون ریال تشکیل شد.

اسماعیلی افزود: در این بازرسی‌ها با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی تعداد ۱۲۰ واحد صنفی پلمب شدند.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی گفت: ۱۲۰ واحد که از شیوع بیماری کرونا متضرر شدند برای تسهیلات ویژه کرونا ثبت نام کردند که تاکنون ۸۰ واحد موفق به دریافت این تسهیلات شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴