تاریخ انتشارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۳۸۸۷۱
تولیت آستان قدس رضوی گفت: هر ماه ۲۰ میلیارد ریال برای تهیه اقلام بهداشتی به‌منظور حفظ سلامت زائران در این آستان مقدس هزینه می‌شود.
۰
plusresetminus
آستان قدس ماهانه ۲۰ میلیارد ریال هزینه اقلام بهداشتی می‌کند

به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی در نشست مشورتی دهه آخر ماه صفر در مشهد، گزارش داد: اولویت نخست آستان قدس رضوی، حرم مطهر، زائر و زیارت است و بر همین اساس آماده رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای فراهم آمدن شرایط زیارت زائران با هر هزینه و شرایط هستیم.

وی افزود: همه‌ساله دهه آخر ماه صفر با حضور جمعیت قابل توجهی از محبان و عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) در مشهد روبه‌رو بودیم اما امسال ویروس کرونا شرایط استثنایی را بر ما تحمیل کرده و با شرایط خاصی مواجه هستیم.

متولی آستان قدس رضوی به بسته بودن رواق‌های حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) ‌اشاره و بیان کرد: این آستان بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و آمادگی کامل خود را برای بازگشایی رواق‌های حرم مطهر با رعایت ۱۰۰ درصدی پروتکل‌های بهداشتی اعلام کرده است.

وی به در پیش بودن فصل سرما نیز‌ اشاره و بیان کرد: تغییر وضعیت آب و هوا، بارندگی‌ها و سرما، شرایط سخت و استثنایی را بوجود خواهد آورد و میزبانی شایسته از زائران در این شرایط از دغدغه‌های جدی آستان قدس رضوی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴