تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۳۸۷۳۲
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جویبار از برگزاری یادواره شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش با محوریت شهید خلبان سرلشکر پرویز ذبیحی دوشنبه 14 مهرماه در شهرستان جویبار برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
یادواره شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش در جویبار برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ، سید قاسم هاشمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش در جویبار گفت: یادواره شهدای خلبان نیروی هوایی ارتش با محوریت شهید خلبان سرلشکر پرویز ذبیحی دوشنبه 14 مهرماه هم‌زمان با افتتاح یادمان این شهید در شهرستان جویبار برگزار می‌شود.
 
وی افزود: مهمان و سخنران ویژه این برنامه  امیر سرتیپ هادیان رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
 
مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جویبار تصریح کرد: این یادواره که با گستره کشوری قرار است برگزار شود، خانواده شهدای خلبان کشور و 10 تن از هم‌رزمان خلبان شهید ذبیحی حضور خواهند شد.
 
هاشمی با تشکر از همکاری شهرداری و شورای شهر جویبار در ساخت این یادمان گفت: این یادمان در وسعت هزار متر با تلاش جهادی شهرداری و شورای اسلامی شهر جویبار ساخته و آماده بهره‌برداری شده است.
همت محمد نژاد شهردار جویبار نیز در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه به کمک خداوند و مدد اهل‌بیت(ع) و با پیگیری خانواده شهید ذبیحی و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تلاش نیروهای زحمتکش شهرداری جویبار ساخته و تکمیل‌شده است.
 
وی بیان کرد: المان جنگنده اف5 برای اولین بار به استان مازندران وارد و در شهر جویبار نصب‌شده است که انشالله شهدای خلبان با این اقدامات از مظلومیت درآیند و یاد و خاطر این شهدا زنده و جاودان بماند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴