کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضریب نفوذ تلفن همراه‌ درکشورافزایش یافت

9 مهر 1399 ساعت 10:25

آمار منتشره درباره‌ وضعیت توسعه تلفن همراه حاکی از آن است که ضریب نفوذ تلفن همراه در اپراتورهای مختلف در سه ماهه ابتدایی سال جاری در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.


به گزارش بلاغ مطابق آمار منتشرشده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه ابتدایی سال جاری به ۱۲۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۲۳۲ عدد رسیده که ضریب نفوذ را به ۱۴۴.۱۴ درصد می‌رساند که در مقایسه با سه ماهه چهارم سال گذشته، با افزایش ۲.۰۷ درصدی مواجه است.

بیش‌تر بودن ضریب نفوذ سیم‌کارت از ۱۰۰ درصد، نشان می‌دهد که تعداد سیم‌کارت‌های موجود، از جمعیت ایران بیش‌تر است که این موضوع اگرچه می‌تواند حاکی از چند سیم‌کارته بودن افراد باشد، اما نشان می‌دهد به احتمال زیاد کمتر کسی در ایران حضور دارد که حتی یک سیم‌کارت هم نداشته باشد.
سهم بازار اپراتورها در نمودار زیر آمده است.

میزان پوشش جاده‌های اصلی، فرعی و ریلی نیز به ۹۴.۴۲ درصد رسیده که در مقایسه با سه ماهه چهارم سال گذشته، ۸.۰۱ درصد رشد داشته است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438716

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438716/ضریب-نفوذ-تلفن-همراه-درکشورافزایش-یافت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com