کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیح امام جمعه سوق در خصوص انتقاد از وضعیت جاده‌ها؛ بی‌تدبیری از مسوولان مرتبط است نه استاندار

9 مهر 1399 ساعت 9:25

امام جمعه سوق گفت: من گلایه از استاندار داشتم که به شهر سوق نیامدند ولی قطعا منظور من از مدیران بی تدبیر استاندار.


به گزارش بلاغ به نقل ازامام جمعه سوق طی یادداشتی در خصوص متن منتشر شده مربوط به مشکلات جاده سوق و انتقاد از مدیران استانی آورده است: با سلام بیانیه ای که بنده در خصوص تصادف جاده سوق مطرح کردم این بیانیه را تکمیل می‌کنم.
من گلایه از استاندار داشتم که به شهر سوق نیامدند ولی قطعا منظور من از مدیران بی تدبیر استاندار محترم و ولایی نبود بلکه منظورم مدیران مربوطه به راه وشهرسازی استان و شهرستان است 16 سال نتوانستند این جاده را تکمیل کنند البته این گلایه مخصوص  مدیران وقت تنها نیست بلکه مدیران قبل هم کم کاری کردند من هم بارها تذکر دادم اما فقط مسئول راه شهرسازی سابق آمدند و در نماز جمعه و از مردم عذر خواهی کردند و گرنه دیگران مسئولان راه شهرسازی انگار نه انگار اتفاقی افتاده باشد.
بنابراین از استاندار محترم انتظار داریم که اولا مدیران بی تدبیر و کم کار و سهل انگار را عزل و برکنار کنند و هم با خاطیانی که کوتاهی کردند برخورد قاطع،جدی و مطابق قانون برخورد کنند.
ثانیا به حوزه استحفاظی هم بیشتر سرکشی کنند تا وضعیت شهرها و بخشها را از نزدیک ملاحظه کنند و برای حل مشکلات چاره اندیشی کنند.
امروز یک ساعت در محل حادثه همراه با پلیس راهور، معاون دادستان، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان، رئیس اداره راهداری، بخشدارسوق، رئیس کلانتری سوق و فرماندهی بسیج سوق مباحث را مطرح کردیم ولی متاسفانه راه شهرسازی، راهداری را مقصر قلمداد می‌کرد و راهداری راه و شهرسازی را مقصر قلمداد می‌کرد و هیچ کدام هم حاضر نشدند یک عذرخواهی ساده کنند بلکه برخی از این عزیزان به ما میگفتند به شما چه ارتباطی دارد که دخالت می‌کنید.
بنده یک بار به دادستان قبلی گفتم شما به عنوان مدعی العموم به این قضیه ورود کنید الان هم از دادستان فعلی می‌خواهم که به این قضیه به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کنند وبا خاطیان برخورد شدید و قاطع انجام بدهند تا دیگر شاهد چنین قضایایی نباشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438710

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438710/توضیح-امام-جمعه-سوق-خصوص-انتقاد-وضعیت-جاده-ها-بی-تدبیری-مسوولان-مرتبط-نه-استاندار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com