تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۳۸۷۰۳
معاون استاندار لرستان به وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: وضعیت استان مناسب نیست و رعایت مردم اجتناب ناپذیر است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی لرستان، با اشاره به فضاسازی معاندین علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان انقلاب چون اعتقادی به اصل نظام ندارند با دولت به مخالفت بر می‌خیزند. 
 وی با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: مردم به لحاظ اقتصادی تحت فشار هستند و دولت اقدامات، تدابیر و پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد که لازم است امورات انجام شده و در حال انجام، اطلاع‌رسانی شود. 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت نظارت بر بازار و کنترل قیمت‌ها، گفت: شورای اطلاع‌رسانی لازم است در خصوص تورم، گرانی و پدیده گرانفروشی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است، اقدامات دولت را درست و شفاف به مردم برساند. 
ثمینی با تاکید بر انجام برخورد قاطع با گران‌فروشی، گفت: اگر در جایی گرانفروشی غیر منصفانه، خودسرانه و بی پروا انجام شده باشد، حتما برخورد لازم اعمال می‌شود چون مردم باید پاسخ عملی ما را ببینند. 
معاون استاندار لرستان با اشاره به کرونا، شرایط جهانی و فشارهای سیاسی و ظالمانه‌ای که علیه نظام اسلامی وجود دارد ،گفت: لازم است اوضاع داخلی بخوبی مدیریت شده تا بی نظمی‌های اقتصادی کنترل شود. 
ثمینی در ادامه به وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: وضعیت استان مناسب نیست و رعایت مردم اجتناب ناپذیر است. 
وی در خصوص فعالیت مدارس افزود: وضعیت مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب بکار گرفته و اگر کوچکترین خطری در زمینه سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان وجود داشته باشد، مدارس تعطیل شده و آموزش به صورت مجازی ادامه خواهد یافت. 
معاون استاندار لرستان در پایان تاکید کرد: با همکاری رسانه ملی کارگروهی متشکل از حوزه اقتصادی، بازرسی، نظارت و سازمان صمت تشکیل شده تا در زمینه مسائل اقتصادی برای مردم توضیحات لازم را ارائه دهند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴