تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۳۸۷۰۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون 4 هزار و 451 فقره از پرونده‌های ثبت نامی تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند که در این میان شاهد عملکرد 33.5 درصدی بانک‌ها در ارائه تسهیلات هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار  در زنجان درباره پرداخت تسهیلات کرونا اظهار کرد: ستاد مقابله با تسهیلات کرونا برای جبران برخی خسارت‌ها تسهیلاتی در نظر گرفته است که تاکنون، پرونده حدود 208 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به بانک‌‌های عامل استان معرفی شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: تاکنون 4 هزار و 451 فقره از پرونده‌های ثبت نامی تسهیلات خود را دریافت کرده‌اند که در این میان شاهد عملکرد 33.5 درصدی بانک‌ها در ارائه تسهیلات هستیم.
وی یادآور شد: متاسفانه دو بانک ملت و ملی در استان زنجان از عملکرد قابل قبولی برخوردار نبوده‌اند، به طوری که بانک ملی نزدیک به 30 درصد و بانک ملت حدود 13 درصد از تسهیلات را پرداخت کرده‌اند.
یوسفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بیشترین میزان تسهیلات درخواست شده در استان زنجان مربوط به این بانک ملی و ملت به ارزش حدود 60 و 50 میلیارد تومان است، مطمئن هستیم با برطرف شدن کاستی‌ها، این دو بانک عقب‌ماندگی‌های خود را جبران خواهند کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه این تسهیلات تقاضا محور است، تاکید کرد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام برای این تسهیلات تمام شده است، ولی باید بگویم که ما هنوز این سامانه را نبسته‌ایم و این فرصت برای هم‌استانی‌ها وجود دارد که همچنان برای دریافت آن، در سامانه کارا ثبت نام کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما