کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت مستند «نواهای ماندگار» در اردبیل

9 مهر 1399 ساعت 9:00

مستند«نواهای ماندگار» مراحل ساخت خود را در اردبیل طی می کند.


به گزارش بلاغ به نقل ازمستند «نواهای ماندگار» پرداختی به صدای ماندگار در مداحی سنتی اردبیل مراحل ساخت خود در اردبیل را طی می‌کند.
در این مستند به زندگی و شیوه‌های اجرای حاج محمدباقر تمدنی و مرحوم سلیم موذن‌زاده به‌عنوان دو مداح صاحب سبک و نام آشنای کشور پرداخت می‌شود.
نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را حسن قهرمانی انجام داده است و عمار احمدی کار تحقیق، عبدالله شکری؛ تصویربرداری، مجید بشگل و  امین صبور؛ صدابرداری، زهره علی اکبری؛ صدا گذاری، عبدالله شکری؛ تدوینگری این اثر را برعهده دارند.
امین صبور دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و سعید علایی به‌عنوان دستیار تصویر از دیگر عوامل تولید مستند«نواهای ماندگار» هستند.
گفتنی است؛ مستند«نواهای ماندگار» به سفارش امور استان‌های صدا وسیمای کشور و صدا و سیمای مرکز اردبیل تهیه شده و پرداختی به شخصیت‌های تاثیرگذار در سیر مداحی به خصوص مداحی در قالب ردیف‌ها  و دستگاه‌های موسیقی ایرانی داشته و سیر تاریخی سبک‌های مداحی را هم به تصویر کشیده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438676

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438676/ساخت-مستند-نواهای-ماندگار-اردبیل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com