تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۳۸۶۷۶
مستند«نواهای ماندگار» مراحل ساخت خود را در اردبیل طی می کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمستند «نواهای ماندگار» پرداختی به صدای ماندگار در مداحی سنتی اردبیل مراحل ساخت خود در اردبیل را طی می‌کند.
در این مستند به زندگی و شیوه‌های اجرای حاج محمدباقر تمدنی و مرحوم سلیم موذن‌زاده به‌عنوان دو مداح صاحب سبک و نام آشنای کشور پرداخت می‌شود.
نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را حسن قهرمانی انجام داده است و عمار احمدی کار تحقیق، عبدالله شکری؛ تصویربرداری، مجید بشگل و  امین صبور؛ صدابرداری، زهره علی اکبری؛ صدا گذاری، عبدالله شکری؛ تدوینگری این اثر را برعهده دارند.
امین صبور دستیار کارگردان و برنامه‌ریز و سعید علایی به‌عنوان دستیار تصویر از دیگر عوامل تولید مستند«نواهای ماندگار» هستند.
گفتنی است؛ مستند«نواهای ماندگار» به سفارش امور استان‌های صدا وسیمای کشور و صدا و سیمای مرکز اردبیل تهیه شده و پرداختی به شخصیت‌های تاثیرگذار در سیر مداحی به خصوص مداحی در قالب ردیف‌ها  و دستگاه‌های موسیقی ایرانی داشته و سیر تاریخی سبک‌های مداحی را هم به تصویر کشیده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴