تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۳۸۶۷۴
مدیرکل شیلات مازندران گفت: صیادان منطقه شرق مازندران، براساس تصمیم کمیته مدیریت صید سازمان شیلات مازندران زودتر وارد دریا می‌شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسن اسحاقی امروز درباره آغاز فصل صید ماهی‌های استخوانی در دریای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: از مهر ماه امسال صیادان مازندران تورهای خود را برای پهن کردن در دریای مازندران آماده می‌کنند که البته زمان دقیق آغاز صید براساس تصمیم‌گیری کمیته صید سازمان شیلات ایران است.
وی افزود: براساس تصمیم کمیته مدیریت صید سازمان شیلات مازندران، صیادان منطقه شرق مازندران زودتر وارد دریا می‌شوند.
مدیرکل شیلات مازندران اضافه کرد: 13 تعاونی صیادی میانکاله از 15 مهر ماه امسال صید و صیادی را شروع می‌کنند و تورهای 41 تعاونی دیگر از 20 مهر ماه در دریای مازندران پهن می‌شود.
این مسؤول به اشاره به فعالیت 4هزار صیاد مازندرانی در قالب 54 تعاونی پره، تصریح کرد: توصیه ما به صیادان این است برای اینکه بخواهند از نعمت‌های دریا بهره‌مند شوند باید به تکثیر طبیعی ماهی‌ها کمک کنند.
اسحاقی در پایان گفت: موضوع دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صیادان است که باید مورد توجه قرار گیرد. 
به گزارش فارس، صید و صیادی در دریای مازندران از اواسط مهر ماه هر سال آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴