کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان شادگان

9 مهر 1399 ساعت 8:30

چند پروژه مسکن‌سازی و محرومیت‌زدایی با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در شهرستان شادگان افتتاح شد.


به گزارش بلاغ چند پروژه مسکونی امروز با حضور سردار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه مرکزی جهادسازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه (کوثر) در شهرستان شادگان افتتاح شد.
سردار حزنی در بازدید از پروژه های در حال اجرای محرومیت‌زدایی خاطر نشان کرد: خوزستان یکی از استان هایی است که ظرفیت های خوبی برای توسعه دارد و محرومیت هایی که در نقاط مختلف استان هست قابل پذیرش نیست،امید داریم با همت نیروهای سپاه استان و قرارگاه محرومیت زدایی شاهد کاهش محرومیت ها و پیشرفت و توسعه استان باشیم.
جلیل زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان نیز با اشاره به افتتاح چندین پروژه در شهرستان شادگان اظهارکرد: برنامه افتتاح ۱۰ مسکن مددجویان و نیازمندان ناحیه شادگان بصورت نمادین در روستای گیداری بخش خنافره با حمایت قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی (ره) افتتاح و به بهره برداری رسید.
جلیل زبیدی افزود:در این سفر به شادگان علاوه بر افتتاح منازل مسکونی و تحویل آن به محرومان بازدید از پروژه های عمرانی در حال انجام هم صورت گرفت، از جمله این پروژه ها پروژه آبرسانی به روستاهای بخش خنافره و تکمیل مسجد امام حسین(ع) و پایگاه بسیج مالک اشتر کوی عبودی روکش آسفالت جاده های روستایی، مدارس در حال ساخت، کارگاه های تولیدی اقتصاد مقاومتی و کارگاه فرآوری خرما و تولید ماکیان بازدید میدانی به عمل آمد.
وی با تاکید بر تکمیل پروژه های آبرسانی در کوتاه ترین زمان ممکن گفت: تاکنون آبرسانی به ۲۴ روستا انجام شده و ۲۵ روستای جدید در سال جاری شروع انجام عملیات آبرسانی ان ها انجام خواهد شد.
بنا بر این گزارش، جلسه ای در فرماندهی سپاه ناحیه شادگان با موضوع بررسی اشتغال روستاییان از طریق پروژه‌هایی چون پرورش ماکیان در آب های هور شادگان با حضور فرماندار و مسئولین این شهرستان برقرار شد که مقرر گردید کمک هایی برای اشتغال و کارآفرینی در روستاها از طریق فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی صورت بگیرد.

در این نشست همچنین بررسی مشکلات کشاورزان و نیز محرومان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سردار معین پور، جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان نیز در پایان بیان کرد: نیروهای بسیجی و جهادی استان خوزستان در همه زمینه های محرومیت زدایی و حوادث غیر قابل پیش بینی فعال بوده اند و کماکان آمادگی دارندبه مشکلات مردم و محرومیت زدایی رسیدگی کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438673

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438673/افتتاح-پروژه-های-محرومیت-زدایی-شهرستان-شادگان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com