کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیگیری بلاغ نتیجه داد؛

واحد صنعتی کیمیا سبز کاسپین جویبار در مسیر رفع مشکلات بانکی

8 مهر 1399 ساعت 10:56

پس از گزارش بلاغ از مشکلات بانکی یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شهرستان جویبار با دستور معاون استاندار مازندران این موضوع با تشکیل کمیته رفع مشکلات این واحد در حال پیگیری است که به زودی نتایج آن اعلام می شود.


به گزارش بلاغ،پس از نام‌گذاری سال 99 از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید، پایگاه اطلاع‌رسانی بلاغ مازندران خود را موظف به انجام اقدامات رسانه‌ای در این مسیر دانست.

ازاین‌رو از همان ابتدا در این راستا گزارش‌های متعددی از معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان مازندران ارائه نمود و از سوی دیگر مشکلات و موانع رونق و جهش تولید واحدهای صنعتی و تولیدی را نیز در دستور کار قرارداد که خوشبختانه تا حدود زیادی توانسته در این راه موفق باشد.

این بار نیز با چند گزارش متوالی در مورد یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی جویبار که با مشکل بانکی و  عدم شفافیت دریافت سودهای بانکی مواجه بود بالاخره در جلسه کارگروه رونق تولید و رفع موانع تولید که با حضور خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران و نمایندگان بانک‌های عامل و  مدیران کل سایر نهادهای مربوطه در فرمانداری شهرستان جویبار برگزار شد معین گردید برای حل واحد تولید ظروف یک‌بارمصرف گیاهی کیمیا سبز کاسپین جلسه‌ای با حضور کارشناسان بانکی مشکلات و ابهامات بانکی این واحد تولیدی بررسی و ارزیابی و نظرات آن کمیته به‌عنوان نظر کارگروه ستاد تسهیل و رونق تولید اعلام گردد.
 
گفتنی است این واحد صنعتی از زمان ساخت سال 87 تاکنون 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده بود که با توجه به اینکه یک‌چهارم آن پرداخت گشت ولی بانک اکنون این واحد تولیدی را 9 میلیارد تومان بدهکار معرفی کرده است.
 
لازم به ذکر است بنا به گفته خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران  ۷ واحد صنعتی در شهرک صنعتی جویبار در تملک بانک‌ها قرار دارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 438653

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438653/واحد-صنعتی-کیمیا-سبز-کاسپین-جویبار-مسیر-رفع-مشکلات-بانکی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com