تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۳۸۶۲۰
فرمانده سپاه کربلا گفت:کسانی که در سنگر علم و دانش بودند، وقتی کشور در هجوم دشمن قرار گرفت به سنگر دیگر رفتند و ۸ سال دفاع مقدس را رقم زدند.
۰
plusresetminus
نخبگان بهترین الگو در سنگر بسیج و علم/ دیدار رهبری آرزوی نخبه آملی
به گزارش بلاغ، سیاوش مسلمی ‌در دیدار با رتبه دوم کنکور انسانی ضمن تبریک این موفقیت اظهار کرد: این موفقیت یکی از بارزترین و بهترین راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی است که افتخار میکنیم در جامعه جوانانی داریم تا با فعالیت خود در بسیج و نهاد انقلابی در عرصه علم پیشگام هستند.

وی با بیان اینکه اقتدار  نظام جمهوری در سنگر علم و دانش، عنوان کرد: کسانی که در سنگر علم و دانش بودند، وقتی کشور در هجوم دشمن قرار گرفت به سنگر دیگر رفتند و ۸ سال دفاع مقدس را رقم زدند.

فرمانده سپاه کربلای ادامه داد: باید از خانواده این نخبه آملی تشکر کرد که  این چنین فرزندی تقدیم جامعه کردند.

وی تصریح کرد: افتخار میکنیم با درک شرایط جامعه و اهمیت علم و دانش در این سنگر بخوبی فعالیت کردند و امروز بعنوان الگویی در جامعه هم در حوزه بسیج و هم در علم محسوب می شوند.

مسلمی خاطرنشان کرد:  این نخبه بعنوان بهترین الگو در سنگر بسیج و علم خوش درخشید و از عالی ترین شاخص رتبه بسیج و کسب درجات فرو گذار نیست.

حسام چلابیان پدر نخبه آملی نیز در ادامه بیان کرد: پسرم درسش را خواند و تلاش کرد، کار خاصی انجام ندادند، این شهدا بودند که بستر را فراهم کردند تا امروز در ارامش و امنیت بتواند درس بخواند.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتواند فرد موثر و تاثیرگذاری در جامعه باشد و در راه شهدا قدم بردارد.

پدر این نخبه ادامه داد: در این دنیا چه سمتی داشته باشد، مهم نیست، مهم این است که بتوانیم کارهای موثری انجام دهیم و انسان خوبی باشیم.

وی در پایان با تشکر از حضور فرمانده سپاه کربلا، بیان کرد: پسرم بعد از قبولی نماز شکر خواند و بسیار خوشحال شد، اما خیلی دوست دارد به دیدار رهبری برود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حسام چلابیان رتبه دوم داره نه رتبه اول ..بلاغدرست کن متن رو
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴