تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۳۸۶۲۰
فرمانده سپاه کربلا گفت:کسانی که در سنگر علم و دانش بودند، وقتی کشور در هجوم دشمن قرار گرفت به سنگر دیگر رفتند و ۸ سال دفاع مقدس را رقم زدند.
۰
plusresetminus
نخبگان بهترین الگو در سنگر بسیج و علم/ دیدار رهبری آرزوی نخبه آملی
به گزارش بلاغ، سیاوش مسلمی ‌در دیدار با رتبه دوم کنکور انسانی ضمن تبریک این موفقیت اظهار کرد: این موفقیت یکی از بارزترین و بهترین راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی است که افتخار میکنیم در جامعه جوانانی داریم تا با فعالیت خود در بسیج و نهاد انقلابی در عرصه علم پیشگام هستند.

وی با بیان اینکه اقتدار  نظام جمهوری در سنگر علم و دانش، عنوان کرد: کسانی که در سنگر علم و دانش بودند، وقتی کشور در هجوم دشمن قرار گرفت به سنگر دیگر رفتند و ۸ سال دفاع مقدس را رقم زدند.

فرمانده سپاه کربلای ادامه داد: باید از خانواده این نخبه آملی تشکر کرد که  این چنین فرزندی تقدیم جامعه کردند.

وی تصریح کرد: افتخار میکنیم با درک شرایط جامعه و اهمیت علم و دانش در این سنگر بخوبی فعالیت کردند و امروز بعنوان الگویی در جامعه هم در حوزه بسیج و هم در علم محسوب می شوند.

مسلمی خاطرنشان کرد:  این نخبه بعنوان بهترین الگو در سنگر بسیج و علم خوش درخشید و از عالی ترین شاخص رتبه بسیج و کسب درجات فرو گذار نیست.

حسام چلابیان پدر نخبه آملی نیز در ادامه بیان کرد: پسرم درسش را خواند و تلاش کرد، کار خاصی انجام ندادند، این شهدا بودند که بستر را فراهم کردند تا امروز در ارامش و امنیت بتواند درس بخواند.

وی تصریح کرد: امیدوارم بتواند فرد موثر و تاثیرگذاری در جامعه باشد و در راه شهدا قدم بردارد.

پدر این نخبه ادامه داد: در این دنیا چه سمتی داشته باشد، مهم نیست، مهم این است که بتوانیم کارهای موثری انجام دهیم و انسان خوبی باشیم.

وی در پایان با تشکر از حضور فرمانده سپاه کربلا، بیان کرد: پسرم بعد از قبولی نماز شکر خواند و بسیار خوشحال شد، اما خیلی دوست دارد به دیدار رهبری برود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حسام چلابیان رتبه دوم داره نه رتبه اول ..بلاغدرست کن متن رو
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲