تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۴۳۸۶۱۷
دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران از امروز کلید خورد و فعالان رسانه‌ای تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا آثار خود را جهت شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.
۰
plusresetminus
دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران کلید خورد+مهلت ارسال آثار و محورها
به گزارش بلاغ، عبدالمهدی حق‌شناس در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران از برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مازندران خبر داد.

وی افزود: این جشنواره از امروز 7 مهرماه آغاز و علاقمندان تا پایان آبان‌ماه امسال فرصت دارند تا آثار خود را که در بازه زمانی یکم بهمن ماه سال 98 تا 25 آبان امسال به دبیرخانه ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه مازندران، با بیان اینکه هر خبرنگار امکان ارسال 5 اثر در هر بخش را دارد، خاطرنشان کرد: در بخش خبرگزاری‌های و رسانه‌های مکتوب، خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تیتر، گزارش، خبر، مصاحبه و مقاله و در بخش دیداری و شنیداری آثار خود را در بخش‌های موشن گرافیک، اینفوگرافی، مستند تلویزیونی و رادیویی، گزارش خبری، عکس خبری و کاریکاتور جهت شرکت در جشنواره ارسال کنند.

حق‌شناس ادامه داد: موضوعات جشنواره دوم، جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران، کرونا، کمک مومنانه، مدافعان سلامت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، بسیج و حوزه اقدام، بصیرت و امیدآفرینی، مقاومت و مکتب سلیمانی و حقوق شهروندی است.

وی متذکر شد: ذکر نام خبرنگار و لینک اثر در ارسال مطالب امسال ضروی است و مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد.

مسئول بسیج رسانه مازندران از برگزاری جشنواره رسانه‌ای جهانی سردار صلح طی سال جاری در مازندران خبر داد و گفت: جزییات این جشنواره به زودی منتشر خواهد شد و بنا است از نفرات برتر هر بخش در روز شهادت سردار سلیمانی تجلیل شود.

حق شناس بیان کرد: آثار خبرنگاران در جشنواره امسال طی دو مرحله داوری خواهد شد و آثار نفرات برتر جهت شرکت در جشنواره ابوذر کشور ارسال خواهد شد.

وی اضافه کرد: در جشنواره امسال تنها به نفرات برتر تندیس اهدا خود شد و از نفرات دوم و سوم با لوح و هدیه نقدی تقدیر خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه مازندران با تاکید بر تخصصی‌تر شدن جشنواره به نسبت دوره قبل گفت: آثاری که در رسانه‌ها منتشر نشده باشند، از رقابت حذف خواهد شد و آثاری که نام خبرنگار در آن درج نشده باید همراه با تاییدیه مکتوب از رسانه، همراه باشد.

حق شناس افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی خبرنگاران ارزشی، تربیت خبرنگاران انقلابی و تربیت خبرنگاران انقلابی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: در جشنواره امسال از رسانه برتر که خبرنگارانش حائز بیشترین رتبه در جشنواره شده باشند، تجلیل خواهد شد.

گفتنی است در پایان این نشست از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴