نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به عبور کانتینرها در گمرک بدون بررسی محتویات آن با ایکس ری گفت: با عدم نظارت بر واردات کالا برخورد می‌کنیم و اگر هم نیاز باشد از ظرفیت قوه قضائیه استفاده می‌کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  درباره انتقادات وارده به عدم نظارت بر ورود کالاها در گمرک اظهار داشت: ‌اگر جرمی در گمرکات در مورد عدم نظارت بر کالاها و رصد کانتینرها با استفاده از دستگاه‌های ایکس‌ری رخ داده باشد قوه قضائیه به آن رسیدگی می‌کند ولی اگر در مورد طرز عمل و عملکرد مسئول یا مسئولان و یا دستگاهی در این زمینه وجود داشته باشد برخورد خواهیم کرد.
وی افزود: در این زمینه استثنا هم نداریم و تخلف مربوط به هر قوه‌ای باشد مهم نیست و با تعلل، ضعف و نادرستی در طرز عمل برخورد قاطع خواهیم کرد؛ در همین راستا وظایفی بر عهده کمیسیون اصل نود و مجلس شورای اسلامی وجود دارد.
 نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: مجلس می‌تواند طبق وظایف ذاتی خود ‌دولت و رئیس‌جمهور و وزرا را وادار به پاسخگویی در این زمینه کند و اگر راه حل قابل قبولی برای رفع مشکلات دارند این آمادگی در مجلس یازدهم برای کمک کردن به قوه مجریه به منظور رفع دغدغه‌ها به شرطی که همراهی لازم در دولت وجود داشته باشد، ‌است.
وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس یازدهم بر قول و عهدهایی که به مردم داده‌اند هستند و آن را فراموش نکرده‌اند خاطرنشان کرد: وکلای انقلابی مردم در مجلس و برای حل مشکلات معیشتی مردم از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و با بی‌عدالتی‌هایی که مقام معظم رهبری بر رفع آن تاکید دارند مصّر بوده و نسبت به آن بی‌تفاوت نیستیم بلکه محکم بر عهده خود هستیم و ان‌شاءالله روزی فرا نرسد ما از این پیمان عبور کرده باشیم که در غیر آن صورت،  آن روز، روز مرگ ما خواهد بود نه حیات‌مان.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴