کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هفته دفاع مقدس در شاهرود/ از اهدای جهیزیه تا اعطای وام به نیازمندان

7 مهر 1399 ساعت 13:20

سه سرویس جهیزیه و دو وام ۲۰ میلیون تومانی به همت قرارگاه جهادی شهید سلیمانی به نیازمندان شاهرود اهدا شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الله بابامحمدی، مسؤول قرارگاه جهادی شهید سلیمانی شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره فعالیت‌های این قرارگاه در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: به همت خادمیاران رضوی، جهیزیه برای سه نوعروس شامل کالای خواب، ظروف آشپزخانه و دیگر لوازم موردنیاز تهیه و اهدا شد.
فرمانده پایگاه بسیج عاشورا افزود: به همت بسیجیان پایگاه، وام ۲۰ میلیون تومانی به دو نفر از متقاضیان اهدا شد.
وی با اشاره به توزیع کمک معیشتی نقدی ۷۵۰ هزار تومانی بین نیازمندان محله توسط خیریه مسجد امام رضا (ع) ادامه داد: کمک نقدی ۵۵۰ هزار تومانی به آسیب‌دیدگان کرونا و ۳۰ سبد حمایتی و ۲۰ سبد غذایی بین نیازمندان محله و نقاط محروم شاهرود توسط پایگاه عاشورا و خادمیاران رضوی مسجد امام رضا (ع) اهدا شد.
بابامحمدی با بیان اینکه تهیه و توزیع لوازم‌التحریر در مرحله اول بین دانش‌آموزان نیازمند محله انجام شد، بر تداوم این اقدامات در راستای منویات رهبر انقلاب در طرح کمک مؤمنانه تأکید کرد.
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای مخابره پیغام فتح سال‌های جنگ، برنامه‌های مختلفی در استان سمنان اجرا می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438607

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438607/هفته-دفاع-مقدس-شاهرود-اهدای-جهیزیه-اعطای-وام-نیازمندان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com