BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> بلاغ نیوز - کریدور صادراتی فرش دستباف شمال غرب کشور در زنجان راه‌اندازی می‌شود - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کریدور صادراتی فرش دستباف شمال غرب کشور در زنجان راه‌اندازی می‌شود

7 مهر 1399 ساعت 13:00

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کریدور صادراتی فرش دستباف شمال غرب کشور در استان راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل ازناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در زنجان اظهار کرد: پایانه صادراتی تخصصی فرش دستباف در استان به عنوان کریدور صادراتی فرش دستباف شمال غرب کشور راه‌اندازی می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: این پایانه با هدف هم‌افزایی، توانمندسازی و همکاری بخش خصوصی و ذینفعان زنجیره تأمین در راستای تسهیل و کاهش هزینه­‌های پنهان فرایند پایانی صادرات ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد: پایانه صادراتی تخصصی فرش دستباف استان زنجان در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی کاسپین ایجاد خواهد شد.
فغفوری افزود: در پایانه صادراتی فرش امکان برخورداری از امتیازات و تخفیفات (100درصدی) در تخصیص رایگان غرفه‌­ها همزمان با تشکیل نمایشگاه دائمی مزبور و به مدت 6 ماه، برای مشارکت کنندگان برقرار خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد:در این راستا نمایشگاه مجازی با امکان عرضه و نمایش خدمات و محصولات مشارکت کنندگان از طریق سامانه IRANYES فراهم خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438605

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438605/کریدور-صادراتی-فرش-دستباف-شمال-غرب-کشور-زنجان-راه-اندازی-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com