تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۸۵۹۶
رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده گفت: بیشتر آمریکایی‌ها تا ژوئیه ۲۰۲۱ علیه کووید ۱۹ واکسینه می‌شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسی‌تی‌جی‌ان، رابرت ردفیلد، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) به کمیته سنای آمریکا گفت: بیشتر آمریکایی‌ها تا ژوئیه ۲۰۲۱ علیه کووید ۱۹ واکسینه می‌شوند.
وی انتظار دارد تا اواخر مارس یا آوریل حدود ۷۰۰ میلیون دوز واکسن در دسترس باشد که برای ۳۵۰ میلیون نفر کافی است و واکسیناسیون طی چندین ماه انجام می‌شود.
مقامات بهداشتی ایالات متحده انتظار دارند هرچه زودتر دریابند که کدام یک از سه واکسن احتمالی کووید-۱۹ متعلق به شرکت‌های مدرنا(Moderna)، فایزر(Pfizer) و آسترازنکا (AstraZeneca) که هم اکنون در مراحل آخر آزمایشات بالینی هستند، تا پایان سال جاری یا زودتر آماده می‌شوند.
ردفیلد به کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنای ایالات متحده گفت: «من فکر می‌کنم احتمالاً ماه ژوئیه کل مردم آمریکاعلیه بیماری کویید ۱۹ واکسینه شوند».
ردفیلد، مدیر فعلی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) و همچنین آژانس مواد سمی و ثبت بیماری‌ها (ATSDR)، استیون هان، کمیسر سازمان غذا و داروی ایالات متحده آمریکا،  آنتونی فاوسی، رئیس انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و برت ژیرویر، مقام ارشد وزارت بهداشت و خدمات انسانی تأیید کردند، همه گیری کرونا منجر به مرگ بیش از 200 هزار نفر در آمریکا شده است.
فاوسی گفت: انتظار دارد ۵۰ میلیون دوز در نوامبر و ۱۰۰ میلیون دوز  از واکسن کرونا در پایان دسامبر در دسترس باشد. وی انتظار دارد در ماه آوریل ۷۰۰ میلیون دوز از واکسن این بیماری وجود داشته باشد.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴