تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۸۵۹۲
با اعلام رئیس انجمن پارادوومیدانی مرحله اول رکوردگیری ورزشکاران 9 مهرماه برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازبهمن رضایی در گفت وگو با خبرنگار در خصوص زمان برگزاری مرحله اول رکوردگیری پارادوومیدانی‌کاران کشورمان، اظهار داشت: بعد از جلسه‌ای که با کمیته فنی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک برگزار کردیم، قرار شد دو مرحله رکوردگیری از ورزشکاران داشته باشیم. بر همین اساس مرحله اول رکوردگیری روز چهارشنبه ( 9 مهر ماه) ساعت 9 صبح تا یک بعد از ظهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور 38 شرکت‌کننده  (7 خانم و 29 آقا) در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: ورزشکارانی که بتوانند رکورد سوم رنکینگ جهانی که بهترین رکورد سالهای 2018 تا 2020 است را به دست بیاورند تحت پوشش کمیته پارالمپیک قرار خواهند گرفت.
رئیس انجمن پارادوومیدانی درباره زمان برگزاری مرحله دوم رکودگیری نیز عنوان کرد: ورزشکارانی که عملکردشان در آینده پیشرفت کند و توانایی کسب سهمیه را داشته باشند هم می‌توانند در روز 14 اسفند ماه سال جاری نیز در مرحله دوم رکوردگیری شرکت کنند.
رضایی با اشاره به اینکه فقط یک نفر در این رکوردگیری‌ها حاضر نیست، خاطرنشان ساخت: حامد امیری در اردوی غیرمتمرکز اسفند سال گذشته جزیره کیش، در ماده "پرتاب نیزه" رکورد جهان را به میزان یک متر و ۸۲ سانتی متردر حضور نماینده فنی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ارتقا داد و رکورد طلایی زد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰