کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

مسئولان از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس فاصله گرفتند

6 مهر 1399 ساعت 21:04

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: اگر مشکلاتی در بخش‌های دیگر ازجمله اقتصادی شاهد هستیم به این دلیل است که مدیران ما جهادی کار نمی‌کند و از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس فاصله گرفتند فلذا بایستی جهادی فکر کنیم تا جهانی عمل کنیم.


به گزارش بلاغ، مهرداد بابایی در آیین دهمین جشنواره مالک اشتر شهرستان جویبار گفت: جشنواره مالک اشتر همه‌ساله در نیروهای مسلح و در رده‌های مختلف برگزار می‌شود و در شهرستان جویبار نیز رده‌هایی که بیشترین تلاش را در انجام مأموریت‌های بسیج در سال 98 داشتند تجلیل خواهند شد.
 
وی افزود: این جشنواره صرفاً جهت تشکر و قدردانی از زحمات رده‌ها و همچنین ایجاد انگیزه برای همه رده‌ها برای تلاش بیشتر در انجام مأموریت‌ها است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار علت نام‌گذاری این جشنواره به نام مالک اشتر را شخصیت بی‌نظیر ایشان در صدر اسلام عنوان کرد و گفت: همه ما باید با الگوپذیری از این شخصیت برجسته، مالک اشتر زمان خود برای نائب امام زمان (عج) باشیم همچون سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی.
 
بابایی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران فریاد اسلام را در جهان طنین‌انداز کرد اظهار کرد: انقلاب ما تداوم نهضت انبیا (ع) و نهضت عاشوراست و طبیعی است که در این راه دشمنان زیادی وجود داشته باشند تا بخواهند این فریاد حق را خاموش کنند.
 
وی با اشاره به اینکه هشت سال جنگ تحمیلی فرصت‌های زیادی را برای ایران به وجود آورد بیان کرد: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی بود که انقلاب ما به جهان صادر شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تربیت انسان‌های مؤمن و مجاهد را یکی از برکات دوران دفاع مقدس دانست و افزود: افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی یکی از انسان‌های مجاهد و مؤمن تربیت‌یافته جنگ تحمیلی بودند که امروز دانشگاهی برای جوانان و نوجوانان ما برای الگوپذیری شده‌اند.
 
بابایی خاطرنشان کرد: کمبودها و محدودیت‌های تجهیزاتی در دوران جنگ تحمیلی فرصتی شد تا امروز در عرصه نظامی به پیشرفت‌های عظیمی دست پیدا کنیم و به‌عنوان قدرتی بزرگ در عرصه جهانی حضورداشته باشیم.
 
وی تصریح کرد: امروز کشوری در منطقه به خود اجازه نمی‌دهد که تصمیم عجولانه و غیرمنطقی علیه جمهوری اسلامی ایران بگیرد زیرا تجربه پاسخ سخت ایران در پایگاه عین الاسد را مشاهده و تجربه کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار به عوامل پیروزی در جنگ تحمیلی اشاره و عنوان کرد: ایمان واقعی، اعتقاد قلبی و ولایتمدار و ولایت‌پذیری رزمندگان در جنگ تحمیلی از عوامل پیروزی بود.
 
بابایی بابیان اینکه دست الهی همواره بر سر کشور ایران بوده گفت: در طول این 40 سال اتفاقات زیادی برای ایران رقم خورد که اگر کشوری دیگری بود تاکنون باید چندین حکومت تغییر می‌کرد ولی با عنایت خداوند و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی از تمام دشواری‌های عبور کرد و حتی حرکتی روبه‌جلو داشته است.
 
وی افزود: اگر مشکلاتی در بخش‌های دیگر ازجمله اقتصادی شاهد هستیم به این دلیل است که  مدیران ما جهادی کار نمی‌کند و از مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس فاصله گرفتند فلذا نیاز ضروری جامعه ما احیای فرهنگ دوران دفاع مقدس است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار خاطرنشان کرد: باید جهادی فکر کنیم تا جهانی عمل کنیم زیرا اگر روحیه جهادی نداشته باشیم نمی‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 438568

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438568/مسئولان-مدیریت-جهادی-دوران-دفاع-مقدس-فاصله-گرفتند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com