کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارآفرین گچسارانی: مهارت‌آموزی عامل اشتغال و کارآفرینی

6 مهر 1399 ساعت 15:00

مدیرعامل شرکت مهندسی بازرسی فنی ناظران صنعت پدیده گفت: اگر مسوولان دغدغه اشتغال جوانان استان را دارند، در صورت حمایت از این شرکت اشتغال زایی گسترده ای را شاهد خواهیم بود.


به گزارش بلاغ توجه به  مهارت آموزی و ایجاد مهارت  از مهمترین دغدغه‌های  خانواده‌ها  برای فرزندان تحصیل کرده است.
 امروزه بیکاری و عدم اشتغال به عنوان یکی از دغدغه های جدی خانواده ها تبدیل شده است به طوری که  از نظر بسیاریکارشناسان، چاره اندیشی و رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان در گروی مهارت آموزی است.
 شاهد هستیم که در دنیای کنونی گرایش بیشتر جوانان به سمت دانشگاه ها و کسب مدارک عالیه دانشگاهی  است که باید در این زمینه  توجه شود  نباید از مهارت آموزی و توجه به این مهم غافل شد.
 توجه به مهارت آموزی در کنار مدرک گرایی از جمله راهکارهای مهم برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است که باید از کانال و دریچه مهارت آموزی در کنار استادکاران و مربیان ایجاد شود.
 در سالی که به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده ایجاد اشتغال به عنوان دغدغه امروز جامعه مطرح است که از این رو عده‌ای از کارآفرینان به دنبال رفع مشکل بیکاری در جامعه هستند.
 از این رو جوانان تحصیلکرده‌ای هستند که با راه‌اندازی شرکت‌های فنی و تخصصی در رشته‌های مختلف  علاوه بر مهارت آموزی و آموزش درصدد ارائه مدرک نه تنها به جوانان تحصیلکرده هستند بلکه به تمامی افرادی که دارای شرایط  هستند، است.
آرمان رحمت زاده یکی از جوانان شهرستان گچساران با راه‌اندازی شرکت بازرسی، نظارت، مشاوره، آموزش، اجرا خدمات مهندسی فروش درصدد ایجاد یک تحول بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
این جوان که خود بیش از 10 سال سابقه بازرسی بر پتروشیمی‌های کشور دارد این‌بار با تشکیل شرکت بازرسی، فنی ناظران صنعت پدیده به دنبال ایجاد مهارت  و اشتغالزایی در استان است.
 رحمت زاده در این باره اظهار کرد: یکی از کارهایی که سازمان مردم نهاد اشتغال و معیشت، راه اندازی و تاسیس شرکت بازرسی و فنی بر پروژه‌های استان برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران راه‌اندازی شد.
 وی با بیان اینکه این شرکت زیر مجموعه سازمان مردم نهاد اشتغال و معیشت  است، گفت: هدف از راه‌اندازی شرکت بازرسی، نظارت، مشاوره، آموزش، اجرا خدمات مهندسی فروش در این استان  استفاده از ظرفیت جوانان تحصیلکرده و ارائه آموزش در زمینه های فنی، تخصصی مهندسی از صفر تا صد در زمینه نفتی، پالایشگاهی آموزش ارائه  می شود.
 مدیرعامل شرکت بازرسی، نظارت، مشاوره، آموزش، اجرا خدمات مهندسی فروش ادامه داد: تمامی عواملی که در  یک پروژه صورت می‌گیرد، قبل، حین و بعد از کار بایستی بر پروژه‌ها نظارت  انجام گیرد که متاسفانه برای نظارت از پروژه‌های استان و شهرستان کارشناسان از بیرون از استان آمده و بر پروژه‌ها نظارت دارند.
رحمت زاده  با اشاره به تشکیل این شرکت گفت: انتظار داریم که مسوولان از ما حمایت کنند چرا که این یک کار خداپسندانه است و تازمانی که زنده هستیم به دنبال کار نیک خواهیم بود.
 وی عنوان کرد: از مسوولان استانی و شهرستانی که دغدغه اشتغال برای جوانان دارند انتظار داریم که از این شرکت در زمینه نظارت بر پروژه‌ها و ارائه مهارت  و آموزش به جوانان این استان  حمایت کنند.
 این جوان گچسارانی ادامه داد: این شرکت در سال ۹۹ به عنوان اولین و تنها شرکت اجرایی بازرسی فنی با کمک کارگروه صنعت، نفت و انرژی ، انجمن سمنام (سازمان مردم نهاد اشتغال و معیشت) در جهت رفع مشکلات جوانان در کهگیلویه و بویراحمد جهت متخصص کردن جوانان ، کارآفرینی و ایجاد اشتغال تاسیس شد.
وی افزود: آموزش و برگزاری دوره های بازرسی فنی مهندسی توسط متخصصین کشوری، ارائه مدرک و گواهینامه معتبر در پایان دوره، برگزاری آزمون استخدامی از بین نفرات موفق به کسب مدرک و استخدام افراد قبول شده در آزمون در پروژه های مختلف در سراسر کشور از مهمترین اهداف شرکت هستند.
رحمت زاده در ادامه تصریح کرد: هرچند باید توجه داشت که برگزاری دوره های آموزشی از صفر تا صد به صورت کاملا فنی و تخصصی با حضور مدرسین مجرب کشوری، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری(آنلاین) با ارائه مدرک معتبر در پایان دوره خواهد بود.
وی ادامه داد: از دیگر ویژگی های شرکت بازرسی فنی ناظران صنعت پدیده می توان به فعالیت کاملا فنی و تخصصی با حضور مدرسین، مدیران،کارشناسان و بازرسان برتر کشور در حوزه بازرسی فنی اشاره کرد.
رحمت زاده عنوان کرد: برگزاری آزمون های استخدامی پس از گذراندن دوره های آموزشی جهت استخدام افراد برتر در پروژه های شرکت از اصلی ترین اهداف ما خواهد بود.
مدیرعامل شرکت بازرسی فنی ناظران صنعت پدیده تصریح کرد: به هر حال با تلاش جمعی از جوانان بومی چنین شرکتی برای اولین بار در استان تاسیس شده است که در صورت حمایت مسئولین می توان شاهد انقلابی در زمینه اشتغال زایی و رفع مشکلات اشتغال جوانان در کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی افزود: همان‌گونه که بیان شد اهداف شرکت آموزش افراد به صورت کاملا تخصصی با ارائه ۳۰رشته تخصصی و کاربردی است که اگر واقعا مسئولین دغدغه اشتغال جوانان استانمان را دارند،که در صورت حمایت اشتغال زایی گسترده ای را خواهیم داشت.
رحمت زاده خاطرنشان کرد:  ثبت نام دوره های آموزش هم برای آقایان و هم بانوان  از۱۵روز آینده در سایت (www.nazeransanaatpadideh.ir)  آغاز می‌شود.
وی گفت:دوره ها متفاوت و کاملا تخصصی خواهند بود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت شرکت در دوره مورد نظرخود ثبت نام کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438558

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438558/کارآفرین-گچسارانی-مهارت-آموزی-عامل-اشتغال-کارآفرینی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com