BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> دیداری جذاب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران- السد قطر؛ فینال زودرس | بلاغ نیوز
گل‌محمدی: برای رسیدن به اهداف‌مان حاضریم فداکاری کنیم و حتی از جان‌مان بگذریم

دیداری جذاب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ پرسپولیس ایران- السد قطر؛ فینال زودرس

تاریخ انتشاريکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۱۹
کد مطلب : ۴۳۸۵۴۴
در یکی از حساس‌ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز دو تیم پرسپولیس ایران و السد قطر به مصاف هم خواهند رفت.
۰
plusresetminus
دیداری جذاب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ پرسپولیس ایران- السد قطر؛ فینال زودرس

به گزارش بلاغ، تیم فوتبال پرسپولیس که با ارایه یک بازی زیبا، هجومی و تاکتیکی تیم شارجه امارات را با 4 گل شکست داد و به جمع 16 تیم برتر آسیا راه پیدا کرد امروز از ساعت 17 و 10 دقیقه در قطر به مصاف السد می‌رود، تیمی که از نظر امکانات مالی و سخت‌افزاری یکی از بهترین تیم‌های فوتبال آسیاست. حضور ژاوی هرناندز ستاره اسبق بارسلونا روی نیمکت السد نشان می‌دهد که این تیم چه بلند پروازی‌ها و جاه طلبی‌هایی در برنامه‌هایش دارد.

در مقابل یحیی گل محمدی و همکارانش در کادرفنی اگر مثل بازی با شارجه به خوبی حریف را آنالیز کنند شکست دادن السد برای سرخپوشان با انگیزه ایران دور از دست نخواهد بود. البته نباید فکر کرد که السد حریفی آسان و از پیش بازنده است. ژاوی هوشمندانه به نفرات اصلی خود مقابل سپاهان استراحت داد و نفراتی مثل بونجاح مهاجم زهردارش، اکرم عفیف‌، کاسورلاهیدوس، تاباتا، مایکون و... استراحت داد تا آنها با انرژی و بدون خستگی مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. نباید تصور کرد شکست تیم ژاوی مقابل سپاهان به دلیل ضعف السد بوده بلکه این تیم با نفرات ذخیره اش مقابل زردپوشان ایرانی بازی کرد.

پرسپولیس هم در بازی با شارجه به بلوغ تاکتیکی رسید و بازیکنان جدید تقریبا با تیم هماهنگ شده‌اند. احسان پهلوان با درخشش در آن بازی توانایی‌هایش را به رخ کشید. عیسی آل کثیر هم پایش به گلزنی باز شده و نفرات قدیمی هم به آمادگی کامل رسیده‌اند. وحید امیری و حتی عبدی نشان دادند که چقدر عطش برای خوب بازی کردن در پرسپولیس دارند.
دیدار پرسپولیس با تیم لالیگایی السد قطر یک بازی هیجان انگیز است و می‌توان گفت برنده این مسابقه می‌تواند یکی از شانس‌های مسلم فینالیست شدن باشد البته اگر پرسپولیس و استقلال بتوانند به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند شاهد یکی از تاریخی‌ترین دربی‌های فوتبال ایران و آسیا خواهیم بود. دیداری که می‌تواند باردیگر پتانسیل بالای فوتبال باشگاهی ایران را به همه دنیا نشان بدهد.

ژاوی: پرسپولیس پرشورترین تیمی است که در زندگی‌ام دیدم
ژاوی هرناندس سرمربی السد در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار هیجان‌زده هستیم. با پرسپولیس بازی داریم که بهترین تیم ایران است و می‌دانیم یک بازی سخت و دشوار برای ما خواهد بود که برای ما شبیه به یک فینال است.
او ادامه داد: برای پیروزی باید کنترل شده و با اشتیاق زیاد بازی کنیم و امیدوارم که با ارائه بهترین بازی خود در زمین به آن برسیم. در بازی قبلی مقابل سپاهان اولویت ما استراحت به برخی از بازیکنان بود تا آنها را با اطمینان برای این بازی در اختیار داشته باشیم. پرسپولیس برای ما حریفی قدرتمند و دشوار خواهد بود و در این بازی باید سعی کنیم، مالکیت توپ و کنترل بازی را در دست داشته باشیم. باید در اوج آمادگی خود قرار داشته باشیم و این مهم ‌ترین نکته است. سرمربی السد همچنین گفت: پرشورترین مسابقاتی که در طول زندگی حرفه‌ای خود دیده‌ام، همیشه مقابل تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس بوده است. این را به بازیکنانم گفته‌ ام که آنها همیشه با شور و شوق زیاد بازی می‌کنند، به همین دلیل ما هم باید بسیار پرشور باشیم، چون این یک فینال است.

یحیی گل محمدی:پرسپولیس فقط یک «ستاره» دارد
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس صبح دیروز شنبه در نشست خبری قبل از این بازی گفت: با بهترین و قوی‌ترین تیم‌های این مسابقات باید بازی کنیم. با مربی خوبی که دارند یکی از مدعیان کسب جام هستند.
وی با بیان اینکه ما با عملکرد خوبمان در بازی‌های قبلی توانایی‌های خودمان را نشان دادیم و یک ستاره داریم که آن هم تیم پرسپولیس است،افزود:ما در چند بازی اخیر نشان دادیم تیمی به معنای واقعی هستیم. کار سختی مقابل السد داریم و باید تمرکز زیادی داشته باشیم تا ستاره‌های حریف را مهار کنیم. لازم است از فرصت‌های خودمان خوب استفاده کنیم و مثل بازی قبل عملکرد خوبی داشته باشیم. اگر باور به برد داشته باشیم مطمئنا خواهد افتاد.
سرمربی پرسپولیس راجع به توجه کادر فنی به بازی با السد تاکید کرد: آنها در خطوط مختلف بازیکنان خیلی خوبی دارند. آنها مربی باهوشی دارند و این کار را برای همه سخت می‌کند. به هر حال ما هم پرسپولیس هستیم و هدف‌هایی را برای خودمان تعیین کردیم. برای اهداف خودمان حاضریم وفاداری کنیم.. پرسپولیس همیشه به تیمی تهاجمی معروف شده است. فردا هم به همین شکل خواهد بود. از بازیکنان خواسته ام هرگز عطش گلزنی آنها کم نشود.
وی یادآور شد: به قول سیدجلال ما پرسپولیس هستیم و برای خودمان هدف‌های بزرگی را تعیین کنیم. حاضریم فداکاری کنیم و از جان خودمان هم بگذریم تا باعث افتخار هواداران باشیم. می‌دانیم آنها منتظر نتیجه بازی فردا و خبرهای خوب از جانب بازیکنان هستند.گل محمدی گفت: بعضی‌ها باور نکردند چند بازیکن با مصدومیت و یک نفر با شکستگی پا بازی کرد. بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. بازیکنانم به زور دارو بازی می‌کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷