کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل اعلام کرد

پایگاه های بسیج محل تربیت نیروهای انقلابی/ امنیت امروز کشور مدیون حضور بسیج است

6 مهر 1399 ساعت 10:33

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت: نهال نو پای انقلاب اگر امروز به درخت تنومند و با عظمت چهل سالگی تبدیل شد به برکت بسیج است که توانستیم بسیاری از فتنه ها را حل کنیم


به گزارش بلاغ، جابر عسکری، در حاشیه افتتاح پایگاههای مقاومت بسیج در روستای سنگ بست با اشاره به اینکه  پایگاه مقاومت بسیج، محل تربیت نیروهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: اولین برکت بسیج برای محله است، درحوزه فرهنگی و امنیتی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه داعش اولین کاری که می کند مراکز فرهنگی را  چون مساجد و پایگاهها را مورد حمله قرار می دهد، عنوان کرد: اگر نتوانیم این حوزه ها را حفظ کنیم، دودش ابتدا به چشم های خودمان خواهد خورد، برکت بسیج همین بس که همیشه افتخار افریدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل ادامه داد: در نگاه اول افتتاح یک پایگاه است، اما در عمق یک اتفاق بزرگ و یک دید بلند است، برای تشکیل ارتش بیست میلیونی که امام فرمودند، ظرفیت سپاه و بسیج برای حرکت دادن و رسیدن تمدن بزرگ اسلام به ظهور امام زمان عج خواهد بود.

وی با تاکید اینکه مسجد سنگر است، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پایگاه مقاومت بسیج در مجاورت مساجد افتتاح می شوند، باید تلاش کنیم در این پایگاهها سرباز بسازیم و اینجا محل تربیت، ساختار ساز و کادرسازی برای انقلاب اسلامی است.

عسکری تصریح کرد: نهال نو پای انقلاب اگر امروز به درخت تنومند و با عظمت چهل سالگی تبدیل شد به برکت بسیج است که توانستیم بسیاری از فتنه ها را حل کنیم

وی از افتتاح چهار پایگاه بسیج در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: هر پایگاهی حدود 50 میلیون هزینه شده است که بخشی از فعالیت هایش در حوزه فرهنگی خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل وجود امنیت امروز در کشورمان را قدرت بسیج خواند و بیان کرد: دشمن داعش را برنامه ریزی کرد تا به کشورمان حمله کند و تا بیست کیلومتری مرز امدند، به صورت وحشیانه عمل میکردند، جنایت های زیادی انجام دادند که در عراق چندصد نفر را گردن می زدند بطوری که خون اطراف ساحل را گرفته بود و زنده می کشتند، اما حضور جوانان بسیجی اتفاقات خوبی رقم زد.

بعد از این مراسم به افتتاح پایگاه مقاومت بسیج روستای گلان و به دیدار خانواده شهید رفتند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 438534

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438534/پایگاه-های-بسیج-محل-تربیت-نیروهای-انقلابی-امنیت-امروز-کشور-مدیون-حضور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com