تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۳۸۵۳۰
شهردار آمل از آغاز عملیات اجرایی پارک ساحلی در حاشیه رودخانه هراز خبر داد.
۱
plusresetminus
آغاز عملیات اجرایی پارک ساحلی هراز با هزینه ۴۰۰ میلیاردی/ تندیس سرادر شهید سلیمانی در آمل رونمایی شد
به گزارش بلاغ، حمید هاشمی در حاشیه عملیات اجرایی پارک ساحلی هراز گفت:  دغدغه اکثر شهرهای شمالی، رودخانه و دریاست، به درخواست مکرر شهروندان این پروژه که دغدغه بزرگی برای شهر است و بخاطر عدم بودجه مغفول مانده بود، تنها رودخانه ای است که از مرکز شهر عبور می‌کند و بستر مناسبی برای گردشگری خواهد بود.
وی با بیان اینکه گردشگری مختص مردم مازندران نیست و تمام استان ها از آن بهرمند می‌شوند، عنوان کرد: تمام کشور از این ظرفیت استفاده می‌کنند به همین خاطر دولت در فاز دوم لازم است حتما همکاری کنند.
 
شهردار آمل تصریح کرد: این پروژه در حاشیه رودخانه هراز و از پل پیروزی آغاز می شود و به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر تا میدان علویان ادامه خواهد داشت.
 
وی برآورد این پروژه را حدود۴۰۰ میلیارد ریال خواند و افزود: این پروژه در ۱۲ سد لاستیکی خواهد بود که، امکانات رفاهی تفریحی، پیست اسکیت و.. راه اندازی می شود.
 
هاشمی ادامه داد: در یادبود شکست حصر ابان سه اتفاق خوب در شهرستان رخ داد، المان حاج قاسم در میدان مرکزی شهر رونمایی شد، رمپ ورود و خروج  میدان ۷ تیر بار ترافیک رفت و بخشی از ترافیک را در این منطقه کم کرد، عملیات عمرانی زیباترین جاذبه گردشگری اینده نیز عملیات اجرایی گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما