کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طلا، سکه و دلار ترمز بریدند؛

دلار به چندقدمی کانال 30 هزار تومانی رسید/سکه در رویای فتح 14 میلیونی!

5 مهر 1399 ساعت 12:28

هر دلار در بازار امروز با ورود به کانال 29 هزار تومانی در چند قدمی ورود به کانال 30 هزار تومانی قرار دارد و بنا بر پیش‌بینی‌ها، ورود دلار به کانال 30 هزار تومانی طی 24 ساعت آینده، دور از انتظار نیست.


محمدرضا نصیری فعال صنفی بازار طلا در مازندران طی گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار ارز، سکه و طلا در استان می‌گوید: از صبح امروز، قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و دلار، ترمز بریده است و سرسام آور، رو به بالا در حرکت است.

وی افزود: هر دلار در بازار امروز با ورود به کانال 29 هزار تومانی در چند قدمی ورود به کانال 30 هزار تومانی قرار دارد و بنا بر پیش‌بینی‌ها، ورود دلار به کانال 30 هزار تومانی طی 24 ساعت آینده، دور از انتظار نیست.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: یک گرم طلای 18 عیار در بازار امروز، به یک میلیون و 260 هزار تومان رسیده و هر مثقال نیز قیمت 5 میلیون و 453 هزار تومانی را از خود به ثبت رسانده است.

این فعال صنفی بازار طلا، ادامه داد: هر سکه تمام بهار آزادی در معاملات امروز با نرخ 13 میلیون و 355 هزار تومان، نیم سکه 7 میلیون و 150 هزار تومان و ربع سکه 4 میلیون و 150 هزار تومان، دادوستد شد.

نصیری در خصوص چرایی روند افزایشی قیمت دلار در بازار، گفت: با آزاد شدن پروازهای خارجی از کشور، مسافران نیازمند خرید ارز هستند و این افزایش تقاضا، روند افزایشی نرخ دلار را تسریع بخشید.

وی در خصوص تاثیر بازار بورس بر بازار طلا، متذکر شد: طی روز جاری مجددا عرضه و تقاضای بازار بورس به هم ریخت و دوباره فروش آن کم و سرمایه ‌گذاران رو به بازار طلا خواهند آورد.

به گفته این فعال صنفی، اگر نوسانات رو پایین اونس جهانی در بازار طلا نبود، قیمت‌های داخلی در بازار سکه و طلا، در پله‌های بالاتری ایستاده بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 438522

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438522/دلار-چندقدمی-کانال-30-هزار-تومانی-رسید-سکه-رویای-فتح-14-میلیونی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com