تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۳۸۵۲۲
هر دلار در بازار امروز با ورود به کانال 29 هزار تومانی در چند قدمی ورود به کانال 30 هزار تومانی قرار دارد و بنا بر پیش‌بینی‌ها، ورود دلار به کانال 30 هزار تومانی طی 24 ساعت آینده، دور از انتظار نیست.
۰
plusresetminus
دلار به چندقدمی کانال 30 هزار تومانی رسید/سکه در رویای فتح 14 میلیونی!
محمدرضا نصیری فعال صنفی بازار طلا در مازندران طی گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار ارز، سکه و طلا در استان می‌گوید: از صبح امروز، قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و دلار، ترمز بریده است و سرسام آور، رو به بالا در حرکت است.

وی افزود: هر دلار در بازار امروز با ورود به کانال 29 هزار تومانی در چند قدمی ورود به کانال 30 هزار تومانی قرار دارد و بنا بر پیش‌بینی‌ها، ورود دلار به کانال 30 هزار تومانی طی 24 ساعت آینده، دور از انتظار نیست.

عضو هیئت رئیسه اتحادیه صنف طلا و جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: یک گرم طلای 18 عیار در بازار امروز، به یک میلیون و 260 هزار تومان رسیده و هر مثقال نیز قیمت 5 میلیون و 453 هزار تومانی را از خود به ثبت رسانده است.

این فعال صنفی بازار طلا، ادامه داد: هر سکه تمام بهار آزادی در معاملات امروز با نرخ 13 میلیون و 355 هزار تومان، نیم سکه 7 میلیون و 150 هزار تومان و ربع سکه 4 میلیون و 150 هزار تومان، دادوستد شد.

نصیری در خصوص چرایی روند افزایشی قیمت دلار در بازار، گفت: با آزاد شدن پروازهای خارجی از کشور، مسافران نیازمند خرید ارز هستند و این افزایش تقاضا، روند افزایشی نرخ دلار را تسریع بخشید.

وی در خصوص تاثیر بازار بورس بر بازار طلا، متذکر شد: طی روز جاری مجددا عرضه و تقاضای بازار بورس به هم ریخت و دوباره فروش آن کم و سرمایه ‌گذاران رو به بازار طلا خواهند آورد.

به گفته این فعال صنفی، اگر نوسانات رو پایین اونس جهانی در بازار طلا نبود، قیمت‌های داخلی در بازار سکه و طلا، در پله‌های بالاتری ایستاده بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲