تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۴۳۸۵۱۵
سرپرست پلیس راهور استان گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکریم ارباب رجوع همه خدمات خودرویی پلیس در زمینه ترخیص خودرو در مراکز پلیس+10 در مرکز استان ارائه می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از پایگاه خبری پلیس عباس مظفری اظهار کرد: در راستای تدابیر ابلاغی از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، امکان ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + 10 در استان فراهم شده است. 
 
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان، تصریح کرد: در این خدمت که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تسهیل در مراحل ترخیص خودرو صورت گرفت، مالکان خودروهای فاقد شکایت سیستمی و دستور قضایی می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس+ 10 نسبت به ترخیص خودروی خود اقدام کنند. 
 
سرهنگ مظفری، خاطرنشان کرد: برای ترخیص خودرو، ارائه اصل مدارک بیمه‌نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی، کارت ملی مالک، شناسنامه خودرو توسط مالک الزامی است. 
 
وی همچنین، اظهار داشت: پس از ثبت و تایید مدارک توسط کاربر پلیس + 10 و بررسی صحت اطلاعات وارد شده توسط ستاد ترخیص پلیس راهور، در صورت تایید ترخیص وسیله نقلیه مراتب به صورت پیامک به مالک اطلاع داده می‌شود. 
 
سرپرست پلیس راهور استان زنجان بیان داشت: در صورت عدم تایید توسط ستاد ترخیص پلیس راهور، مالک وسیله نقلیه باید به ستاد ترخیص پلیس راهور شهرستان مراجعه کند. 
 
مظفری همچنین یاد آور شد: این طرح در حال حاضر به صورت پایلوت و فقط در مرکز استان به اجرا درآمده و شامل شهرستان‌های تابعه نمی‌باشد و پس از طی مراحل تکمیلی در شهرستان‌ها اجرا و اطلاع‌رسانی خواهد شد. 
 
وی افزود: واگذاری مراحل تکمیل پرونده ترخیص خودرو به مراکز پلیس+10 مزایایی فراوانی دارد که از جمله می‌توان به کاهش هزینه ایاب و ذهاب مراجعین در خصوص مراجعه به نزدیکترین محل پلیس+10 حذف خدمات کاغذی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها است.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲