تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۳۸۵۰۹
طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۶۷ مورد ابتلای جدید کرونا گزارش شد و همچنین تعداد ۴۸۰ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ هشتمین ماه از شیوع ویروس کرونا با تداوم وضعیت قرمز کرونایی همراه بود و همچنان این وضعیت ادامه دارد.
این روزها باتوجه به اینکه وضعیت استان طی سه ماه گذشته قرمز بوده پایان هفته شلوغ را در استان مازندران شاهد هستیم.
با وجود توصیه‌ها و هشدارها همچنان سفرها به سمت استان مازندران است و این شرایط استان را در وضعیت نگران‌کننده‌ای قرار می‌دهد.
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این‌باره اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۷۱ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۳۵۶ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۹۹ بیمار با علائم حاد تنفسی بستری هستند.

دکتر سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه  با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید بستری و ۱۵ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۳۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی ۲۴ ساعت گذشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل ۶۷ مورد ابتلای جدید داشتیم و همچنین تعداد ۴۸۰ بیمار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان بستری هستند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲