تاریخ انتشارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۳۸۴۹۵
فرماندهان ارشد دولت نجات ملی یمن، ضمن محکوم کردن سازش با رژیم صهیونیستی، درباره انجام عملیات تلافی‌جویانه در ریاض و ابوظبی تأکید کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازوزیر دفاع یمن در دولت نجات ملی گفت که لحظه سرنوشت‌ساز و پیروزی بر ائتلاف سعودی و اماراتی و نیروهای مزدور این ائتلاف نزدیک شده است.
سرلشکر محمد ناصر العاطفی، امروز طی دیداری که با «محمد عبدالکریم الغماری»، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح داشت، طی بیانیه‌ای مشترک به عربستان سعودی و امارات عربی متحده در باره هر گونه اقدامات اشغالگرانه‌ها آن‌ها در استان‌های یمن هشدار داد.
آن‌دو تأکید کردند که ریاض و ابوظبی با هماهنگی و همکاری رژیم اشغالگر قدس قصد دارند در استان‌های «المَهره» و «سُقُطری» دست به اشغالگری بزنند.

دیدار وزیر دفاع و رئیس ستاد کل یمن با رئیس شورای عالی یمن (وسط)
 
وزیر دفاع یمن و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور گفتند که دست نیروهای دولت نجات ملی یمن به عربستان سعودی و امارات خواهد رسید کما اینکه در گذشته پایتخت‌ها و تأسیسات حیاتی آن‌ها را در عمق خاکشان هدف قرار دادند.
در این بیانیه آمده است: «وزارت دفاع دولت نجات یمن هرگز اجازه نخواهد داد که یک وجب از اراضی این کشور تحت اشغال این ائتلاف و گروه‌های تحت امر آن باشد».
فرماندهان ارشد دولت نجات ملی یمن، اقدام کشورهای امارات و بحرین در توافق با رژیم صهیونیستی بر سر عادی‌سازی روابط را محکوم کردند و طی پیام تبریکی که به مناسبت انقلاب ۲۶ سپتامبر به عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن داشتند، اظهار داشتند: «هرکسی که دغدغه مسائل این امت عظیم را نداشته باشد و آن‌ها در رأس اولویت‌های خود قرار ندهد، شایسته نیست که به این امت تعلق داشته باشد».
در این پیام آمده است: «سبقت‌گرفتن‌ها و هروله‌کردن‌های که امروز از برخی اعراب برای عادی‌سازی با اشغالگر قدس می‌بینیم همیان واقعیت است که این رژیم‌های مزدور پیشتر پشت آن پنهان شده بودند و از مدت‌ها، در زیر میز در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی تلاش می‌کردند».
وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن از سازش بحرین و امارات با رژیم تل آویو ابراز تعجب نکردند و گفتند که تاریخ «این دو رژیم» پر است از روابط، معامله‌ها و خنجر از پشت زدن به امت اسلامی و عربی آن هم با نظارت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها.
آن دو پیش‌بینی کردند که در روزهای آتی، جهان اسلام و دنیای عرب چه‌بسا بدتر و وحشتناک‌تر از این را نیز شاهد خواهند شد و آن پیوستن «پادشاهی آل سعود» به قافله سازشکاران است که همچنان با ترس و «خجالت» به دنبال عادی‌سازی است و هنوز آن را آشکارا اعلام نکرده است.
به گزارش وب‌سایت «الخبر»، فرماندهان ارشد یمن در پایان تأکید کردند که لحظه «فیصله دادن به نبرد به نفع خود و پیروزی بزرگ» بر ائتلاف متجاوز به یمن و مزدوران آن‌ها نزدیک شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲