منابع عراقی از هشدار صریح گردان‌های حزب‌الله عراق به نظامیان تروریست آمریکایی خبر دادند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازگردان‌های حزب‌الله عراق بار دیگر به نظامیان تروریست آمریکایی درباره ادامه حضور در این کشور هشدار داد.
بر اساس گزارش پایگاه خبری شفق نیوز، گردان‌های حزب‌الله بار دیگر به آمریکا هشدار داد و تاکیدکرد : بینی نظامیان آمریکایی را به خاک خواهیم مالید.
«ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب الله عراق در توئیتی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت :« پاسخ ما به پامپئو(وزیر خارجه آمریکا) کودن که به زبان تهدید و ارعاب عادت کرده است، این است که به مکر و نیرنگ خود ادامه بده، هر چه می‌توانی تلاش کن و به دشمنی‌ها و تلاشهای خصمانه‌ات ادامه بده، به خدا قسم، نمی‌توانی یاد نیروهای مقاومت را محو کنی و هرگز قادر به تضعیف اراده آنها نخواهی بود، تهدیدها و اراجیف تو بر خلاف میل تو و ارباب احمقت، به خودت بازخواهد گشت.»
العسکری، وزیر خارجه آمریکا را مخاطب خود قرار داد و خطاب به وی گفت :« تو خوب می‌دانی که مردانی را (در عراق) خواهی یافت که قلب‌هایشان پولادین و مستحکم است، و بینی تو و نظامیانتان را بی رحمانه به خاک خواهند مالید و آن هنگام خواهیم دید چه کسی رحم نمی‌کند، آن طور که خودت توصیف کردی».





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲