پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از صعود سرخابی‌ها اینقدر خوشحالم که این پیروزی‌ها برای من بهترین کادوی تولد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعلی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ، درباره دیدارهای استقلال و پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: من باورم نمی‌شود که تیم‌های استقلال و پرسپولیس با وجود مشکلاتی که داشتند و کمبود بازیکنانی که سرمربیان دو تیم به آن اشاره می‌کردند، بتوانند از مرحله گروهی صعود کنند و وقتی بازی‌های خوب آنها را دیدم خیلی خوشحال شدم.
وی افزود: در این چند روز بابت تولدم پیشکسوتان و بازیکنان زیادی به من تبریک گفتند که از همه آنها ممنونم، اما بهترین کادوی تولد برای من صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله بعدی بود. یک خسته نباشید جانانه به کادر فنی و بازیکنان دو تیم می‌گویم.
پروین تصریح کرد: همیشه تیم‌های حوزه خلیج فارس برای ما از هر جهت چه فنی و چه حاشیه‌ای آزاردهنده بوند و همین که پرسپولیس و استقلال این تیم‌ها را با اقتدار شکست می‌دهند، برای ما و مردم بهترین هدیه است و بیشتر خوشحال هستیم که آنها توانسته‌اند این تیم‌ها را شکست دهند.
پیشکسوت سرخ‌پوشان بیان کرد: از مرحله بعدی کار دو مربی سخت‌تر می‌شود چون بازی‌ها تک‌حذفی است و تیم‌ها قدرتمندتر از مرحله گروهی ظاهر می‌شوند. هم استقلال و هم پرسپولیس در دو بازی آخر نمایش خوبی از خود به جای گذاشتند که نشان می‌دهد بازیکنان دو تیم دستورات مربیان خود را به خوبی پیاده کردند. از این مرحله بازیکنان باید حواسشان را بیشتر جمع کنند.
وی خاطرنشان کرد: من همیشه در این چند سال اخیر تأکید کرده‌ام هر چقدر پرسپولیس و استقلال قوی‌تر باشند تیم ملی قوی‌تری هم خواهیم داشت و خوشحالم که استقلال و پرسپولیس در شرایط خوبی به سر می‌برند و مردم بدانند که این نوید یک تیم ملی قوی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲