تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۳۸۴۶۳
امام جمعه میاندورود گفت: هر کسی نسبت به خیانت مسئولان سکوت کند و روشنگری نکند خیانت به خون شهدا کرده است.
۰
plusresetminus
سکوت مقابل خیانت مسئولان خیانت به خون شهداست
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های نماز جمعه میاندورود با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: کسی که در دوران دفاع مقدس حضور نداشته و چیزی به او گفته نشد آن را درک نمی‌کند و کسی که آن دوران را درک نکند عظمت رزمندگان، ایثارگران و شهدا را درک نمی‌کند.

وی با هفتم مهرماه سالروز شهادت شهید هاشمی‌نژاد اشاره کرد و گفت: منافقین که طاقت دیدن عالم برجسته همچون شهید هاشمی‌نژاد را نداشتند دست به ترور این شهید زدند که یکی از سه عالم برجسته آن زمان خراسان همراه با امام خامنه‌ایی و آیت‌الله واعظ طبسی بودند.

امام جمعه میاندورود، خاطرنشان کرد: شهید هاشمی‌نژاد از جمله کسانی بود که علاوه بر پاسخ به شبهات عصر خود، عالمانه پاسخ چندین شبهه دیگر که در آینده مطرح می‌شد را نیز می‌داد.

محمدنسب تصریح کرد: آیت الله طبسی یک مدیر مدبر در دوران مسئولیت و یار امام و همراه رهبری بود و با اینکه از جهت علمی و سیاسی شخصیت برجسته‌ایی بود ولی خود را مطیع رهبری می‌دانست.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در دفاع مقدس ابهت شرق و غرب را درهم شکست، افزود: توجه به درون و جوانان کشور باعث این موفقیت شد و امروز در جنگ اقتصادی نیز باید به جوانان و ظرفیت‌های داخلی توجه کنیم تا بتوانیم موفق باشیم.

محمدنسب با بیان اینکه رهبری سال‌ها است که به اقتصادی مقاومتی و توجه به درون تاکید دارند اما یک عده همچنان چشمشان به غرب و انتخابات آنها است، بیان کرد: دلخوش کردن به این و آن، کشور را موفق نمی‌کند.

امام جمعه میاندورود در پایان گفت: هر کسی نسبت به خیانت مسئولان سکوت کند و روشنگری نکند خیانت به خون شهدا کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴