معاونان وزرای خارجه ایران و روسیه در مسکو بر غیرقانونی بودن تلاش‌های ایالات متحده برای بازگرداندن تحریم های لغو شده شورای امنیت سازمان ملل تاکید کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه که به همراه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در سفرش به مسکو او را همراهی می کرد، روز پنجشنبه سوم مهر ماه با «سرگئی ریابکوف» همتای روس خود دیدار و گفت و گو کرد.
برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و تلاش های اعضای آن برای حفظ و اجرای کامل این توافق، محور اصلی این دور از مذاکرات بود.
در این دیدار طرفین بار دیگر بر غیرقانونی بودن تلاش‌های ایالات متحده برای بازگرداندن تحریم های لغو شده شورای امنیت سازمان ملل تاکید کردند.
دو طرف همچنین در خصوص روابط دو جانبه و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی و سایر موضوعات مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.
به گزارش فارس، ظریف چهارشنبه شب در سی و یکمین سفرش به مسکو پس از تصدی ای سمت وارد مسکو شد و روز پنجشنبه نیز با لاوروف همتای روس خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه، تحولات سوریه و‌ افغانستان و‌همچنین برجام به رایزنی پرداخت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴