تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۳۸۴۵۹
امام جمعه شهرستان مهران، گفت: وعده‌های آقای نوبخت در خصوص کمک بلاعوض به سیل زدگان کماکان روی هواست؛ وی باید در میان مردم ایلام حضور یابد و دغدغه‌های آنان را بشنود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله امینی امام جمعه شهرستان مهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز، با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور در ایلام، گفت: آقای نوبخت چرا در بین مردم و یا حداقل تعداد محدودی از اقشار مختلف مردم نمی‌آیید؟ چرا حرف‌های اقشار مستضعف و مشکلات آنها را نمی‌شنوید؟ حضور بین مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تعداد محدودی از مردم چه ایرادی دارد؟ چرا از مردم فراری هستید؟
وی افزود: آقای نوبخت یکی از مشکلات مردم مهران مساله برق است، مهران گرچه گرمسیر است اما در تخفیف تعرفه آن به جای 9 ماه متاسفانه 6 ماه لحاظ شده است همینطور شما در سال 98 به مردم آسیب دیده از سیل وعده دادید که کمک بلاعوض کنید و این کمک هنوز به دست مردم مهران نرسیده است.
امام جمعه مهران ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات مردم مهران بیکاری به ناحق است. همین شرکت‌های نفتی موجود در مهران اگر ملزم شوند غیر بومی استخدام نکنند نه تنها هیچ بیکاری در مهران نخواهیم داشت بلکه هیچ بیکاری در استان نیز به چشم نمی‌خورد.
این مقام مسئول تصریح کرد: ویژه خواری زیبنده مسئولین کشور نیست و تمام امتیازات به ناحقی که به مسئولین داده شده است باید حذف شود. اسلام حتی در غذا خوردن مسئولین ویژه خواری را ممنوع کرده است؛ اگر نمایندگان مجلس از حقوق و مزایای ویژه بهرمند شوند دیگر نمی‌توانند از حقوق ملت دفاع کنند.
امام جمعه شهرستان مهران خاطر نشان کرد: بنده همان ابتدا در ابتدای تشکیل مجلس جدید تذکر دادم که نمایندگان مجلس، آلوده به رشوه شرکت‌های خودروسازی و بانک‌ها به عناوین مختلف، نشوند؛ نماینده‌ای که ماشین نصف قیمت با اقساط ماهیانه و بدون سود دریافت می‌کند چگونه می‌خواهد در مقابل گرانی خودرو از مردم دفاع کند؟





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲