کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار ضدونقیض از کشته شدن ماهیگیران فلسطینی به ضرب گلوله نیروی دریایی مصر

4 مهر 1399 ساعت 16:10

برخی منابع فلسطینی صبح امروز از تیراندازی نیروهای مصری به سمت سه ماهیگیر فلسطینی خبر داده‌اند.


به گزارش بلاغ به نقل ازبرخی منابع فلسطینی، امروز (جمعه)، گزارش دادند که نیروهای مصری به سمت چند ماهیگیر فلسطینی از اهالی نوار غزه تیراندازی کرده‌اند.
خبرگزاری‌های «معا» و «سمای» فلسطین در این ارتباط گزارش دادند که بامداد امروز یک قایق ماهیگیری فلسطینی از مرزهای دریایی در مجاورت شهر «رفح» در جنوب نوار غزه عبور کرده‌ است.
طبق گزارش دو خبرگزاری یادشده، «نزار عیاش» مسئول صیادان نوار غزه در این خصوص گفت که اظهارات از تیراندازی گسترده به سوی قایق فلسطینی و کشته،‌ زخمی شدن و بازداشت سرنشینان آن حکایت دارد.
وی در ادامه گفت‌و‌گو با معا گفت که اتحادیه منتظر آن است که وزارت داخلی پس از تماس با طرف مصری، روایت رسمی را اعلام کند.
از سوی دیگر، «زکریا بکر» هماهنگ‌کننده اتحادیه صیادان در نوار غزه گفت که قایق مصری در منطقه رفح به سمت سه ماهیگیر فلسطینی تیراندازی کرده است.
او در ادامه افزود: «سه برادر یادشده ساعت هفت صبح روز پنجشنبه وارد دریا شدند و ساعت یک بامداد امروز (جمعه) به سمت آنها تیراندازی شده است. اظهارات از شهادت دو تن از آنها و بازداشت نفر سوم حکایت دارد».
این در حالی است که خبرگزاری «آناتولی» گزارش داد که نزار عیاش مسئول ماهیگیران نوار غزه به این خبرگزاری اطلاع داده است، ارتش مصر سه صیاد یادشده را پس از گذر از مرزهای دریایی بازداشت کرده است.
طبق روایت آناتولی عیاش گفته است که این سه ماهیگیر از یک خانواده و اهالی شهر «دیر البلح» در مرکز نوار غزه هستند. او در ادامه افزود: «تا به این لحظه اطلاعات بیشتری درباره سرنوشت این افراد گزارش نشده است».
پایگاه خبری شبکه «الجزیره» نیز با تأیید روایت آناتولی به نقل از مسئول ماهیگیران نوار غزه خبر داد که سه فرد یادشده بازداشت شده‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438449

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438449/اخبار-ضدونقیض-کشته-شدن-ماهیگیران-فلسطینی-ضرب-گلوله-نیروی-دریایی-مصر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com