کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدامات ضد نژادپرستی همیلتون متوقف می‌شود؟

4 مهر 1399 ساعت 14:10

قهرمان ۶ دوره فرمول یک جهان اعلام کرد بدیهی است فرمول یک جلوی اقدامات ضد نژادپرستی او را بگیرد.


به گزارش بلاغ به نقل از لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک جهان انتظار دارد فرمول یک تلاش کند تا مانع از تکرار نوع فعالیتی شود که وی بار دیگر در ایتالیا روی سکو و کنفرانس مطبوعاتی انجام داد.

قهرمان ۶ دوره فرمول یک جهان در سوچی گفت: من کاری کردم که هرگز در فرمول یک اتفاق نیفتاده بود و بدیهی است که آنها جلوی حرکت را می‌گیرند.

همیلتون یک تی شرت به تن داشت که خواستار دستگیری پلیس آمریکا به خاطر تیراندازی مرگبار شده بود. در این هفته این پرونده مربوط به برونا تیلور باعث شورش‌هایی در لوئیزویل کنتاکی شد.

همیلتون تأکید کرد: من حتی یک لحظه از کاری که کردم پشیمان نیستم. مردم در این مورد صحبت می کنند که ورزش مکانی برای سیاست نیست اما این یک مسئله حقوق بشر بوده و به نظر من این چیزی است که باید به آن فشار بیاوریم.

این قهرمان فرمول یک جهان یادآور شد: من نمی‌دانم که آنها آخر هفته چه کاری انجام می‌دهند اما قوانین زیادی در طول سالها برای من نوشته شده و این قوانین مرا متوقف نکرده است. کاری که من انجام خواهم داد ادامه کار با فرمول یک برای اطمینان از درست بودن پیام است.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438437

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438437/اقدامات-ضد-نژادپرستی-همیلتون-متوقف-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com