تاریخ انتشارجمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۳۸۴۲۹
رئیس اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش استان قم از مهلت ثبت‌نام بیمه قالیبافان تا پنجم مهر ماه امسال خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از ابوالفضل صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در قم، با اشاره به شرایط در نظر گرفته شده برای بیمه قالیبافان اظهار کرد: اکنون قالیبافان گروه سنی 16 تا زیر 50 سال می‌توانند بیمه شوند و بر اساس ضوابط تعیین شده یک سال هزینه بیمه را دولت پرداخت می‌کند.
وی از پایان مهلت ثبت نام متقاضیان تا پنجم مهر ماه خبر داد و افزود: متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر از ساعت 8 تا 14 به آدرس خیابان باجک کوچه شماره سه، اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش مراجعه کنند. ارائه کارت ملی، شناسنامه، یک قطعه عکس و کارت عضویت از اتحادیه در هنگام ثبت‌نام ضروری است.
رئیس اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش استان قم با بیان اینکه 13 کارگاه غیر متمرکز و 8 کارگاه متمرکز قالیبافی در استان قم وجود دارد، گفت: 40 هزار نفر قالیباف در استان قم وجود دارد که از این تعداد 6 هزار نفر بیمه تأمین اجتماعی هستند.
وی به مشکلات قالیبافان اشاره کرد و افزود: قالیبافان به دریافت تسهیلات برای خرید مواد اولیه و وام کم‌بهره با درصد پایین نیازمند هستند.
صادقی با اشاره به مزایای بیمه قالیبافان گفت: مستمری پیری، از کارافتادگی کلی در اثر حادثه ناشی از کار، از کارافتادگی کلی غیر ناشی از کار و برخورداری بازماندگان تحت تکفل بیمه شده متوفی از جمله مزایای این بیمه محسوب می‌شود.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷